ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους ακόλουθους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τους μαθητές στο Λύκειο, όπως:

  • τις επικείμενες εξετάσεις εισαγωγής στα Α.Ε.Ι.
  • τις αυξανόμενες ανάγκες γλωσσομάθειας για επαγγελματική σταδιοδρομία
  • την ένταξη των μαθητών σε μετέπειτα πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
  • τη ραγδαία ανάπτυξη τής τεχνολογίας ως εργαλείου δουλειάς και ως μέσου επικοινωνίας,

οι στόχοι διαμορφώνονται ως εξής:

ΣΤΟΧΟΙ

  • Ολοκλήρωση τής προετοιμασίας απόκτησης διπλωμάτων γλωσσομάθειας
  • Σύνδεση τής διδασκαλίας τής γλώσσας με την πραγματική ζωή ( real life conditioning )
  • Προετοιμασία για την επαγγελματική σταδιοδρομία των μαθητών μέσω τμημάτων ειδικού προσανατολισμού για τη Β΄ και τη Γ΄ Λυκείου
  • Διεύρυνση των πολιτιστικών και γλωσσικών οριζόντων των μαθητών μέσω τής συμμετοχής τους σε διεθνή ευρωπαϊκά προγράμματα και ερευνητικές εργασίες
  • Προετοιμασία για τις εισαγωγικές εξετάσεις στα Α.Ε.Ι. (ειδικό μάθημα)

ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ C2 (POST-PROFICIENCY)

ΕΠΙΠΕΔΟ C2 (CPE / ECPE)

ΕΠΙΠΕΔΟ C1 (ADVANCE)

Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

(ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ-CLIL)

  • MEDICAL ENGLISH
  • BUSINESS – FINANCE
  • SCIENCE
  • LITERATURE
  • FORENSICS

Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

(ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ-CLIL)

  • ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ)
  • MEDICAL ENGLISH
  • BUSINESS – FINANCE
  • SCIENCE
  • LITERATURE
  • FORENSICS

ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Α’ Λυκείου: 3 ώρες, Β΄ Λυκείου: 2 ώρες,  Γ΄ Λυκείου: 2 ώρες

Στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου, τα τμήματα Οικονομικών, Φυσικών Επιστημών και Forensics, Λογοτεχνίας και Ιατρικής σχηματίζονται εφόσον υπάρχει επαρκής αριθμός μαθητών.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ

Η κατάταξη των μαθητών σε επίπεδα γίνεται με βάση τα πτυχία γλωσσομάθειας που έχουν αποκτήσει καθώς επίσης την απόδοσή τους κατά τη διάρκεια τής προηγούμενης χρονιάς.

Τα Αρσάκεια – Τοσίτσεια Λύκεια συμμετέχουν σε διεθνή προγράμματα (MUN, Eyp, Forensics, UNESCO, ERASMUS+, eTwinning).

Οι αυξημένες απαιτήσεις για γλωσσική κατάρτιση καθιστούν επιτακτική την ανάγκη αναδιάρθρωσης και προσαρμογής της παιδευτικής διαδικασίας στις καινούργιες συνθήκες και αυτό αποτελεί τον κορμό του προγραμματισμού του Αγγλικού Τμήματος.