Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς πραγματοποιείται διαδικτυακή επιμόρφωση τών εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας όλων των Αρσακείων Σχολείων με στόχο τη διάχυση διδακτικών πρακτικών και εκπαιδευτικών δράσεων που πραγματοποιήθηκαν το περασμένο σχολικό έτος. Η επιμόρφωση διοργανώνεται με πρωτοβουλία τής Συντονίστριας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τού Γαλλικού Τμήματος κ. Βασιλικής Κοντού.
Η φετινή τετράωρη επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 και είχε ως θέμα τη σύντομη παρουσίαση καινοτόμων προσεγγίσεων στη διδασκαλία μέσω τής Τεχνητής Νοημοσύνης, την ενημέρωση για έργα eTwinning των Σχολείων μας, τη συμμετοχή μαθητών μας στο πρόγραμμα “Artemis mission”, την παρουσίαση εκπαιδευτικών ιστοτόπων και ευρωπαϊκών προγραμμάτων, καθώς και τη διάχυση καλών πρακτικών μεταξύ συναδέλφων.
Την επιμόρφωση έκλεισε η δρ Παναγιώτα Γάτση με την εισήγησή της «Textes identitaires: un outil polyvalent en classe» (Κείμενα ταυτότητας: ένα πολύπλευρο εργαλείο στην τάξη) με έμφαση στις πρακτικές συμπερίληψης και ένταξης στην τάξη τών Γαλλικών. Η δρ Π. Γάτση διδάσκει στο Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας τού ΑΠΘ, επιμορφώνει σε συνεργασία με συμβούλους, διεθνείς οργανισμούς και πανεπιστήμια (ΕΑΠ, ΑΠΘ, ΙΕΠ), εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και βαθμίδων σε θέματα συμπερίληψης, πολυγλωσσίας, σχολικής βίας και εκφοβισμού. Είναι και στο Κέντρο Δικαιωμάτων τού Παιδιού τού ΑΠΘ, μεταξύ των πολλών εθελοντικών δράσεων προσφοράς.