Στις 27 Φεβρουαρίου 2015 οι καθηγήτριες Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου και Δέσποινα Χαζηιωάννου προσκάλεσαν τους μαθητές να δραστηριοποιηθούν στον προφορικό λόγο παίζοντας σκηνές τής καθημερινής ζωής (ψωνίζω φρούτα και λαχανικά στον μανάβη), αλλά και χρησιμοποιώντας τη μνήμη τους ακολουθώντας συγκεκριμένη σειρά φρούτων με τη βοήθεια μιας μπάλας. Στη συνέχεια έπαιξαν το διασκεδαστικό ομαδικό παιχνίδι «φρουτοσαλάτα», σε ανοικτό χώρο τού Σχολείου, συμμετέχοντας ο καθένας με το όνομα ενός φρούτου (δραστηριότητα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου).
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής, το ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα εκμάθησης. Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις και επιτρέπουν διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας σε φωνητικό αλλά και γλωσσικό επίπεδο και βοηθούν στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/en/135-greek/schools/psychico/psychico-elementary-b/events-activities/22984-au-marche-j-achete#sigProId1c7c1938a6
https://www.arsakeio.gr/en/135-greek/schools/psychico/psychico-elementary-b/events-activities/22984-au-marche-j-achete#sigProId1c7c1938a6