e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και από τους μαθητές τής εφετινής Γ΄ τάξης τού Α΄Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού η η υλοποίηση τού Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «Ανακαλύπτω τον εαυτό μου διερευνώντας τις σπουδές, τα επαγγέλματα και τον κόσμο τής εργασίας».

Κατά τη διάρκεια τού εργαστηρίου αυτού οι μαθητές θα συμμετάσχουν, υπό την καθοδήγηση τού καθηγητή- Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Παντελή Κατηνιώτη, σε ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες που στοχεύουν στην ενδυνάμωση τής αυτογνωσίας, ως συστατικού τής επαγγελματικής τους ανάπτυξης.

Οι δραστηριότητες αυτές περιλαμβάνουν τη δημιουργία επαγγελματικών καρτών, τη σύνταξη βιογραφικών σημειωμάτων υποψηφίων για εικονικές θέσεις εργασίας, τη συμμετοχή σε συνεντεύξεις επιλογής προσωπικού υπό τη μορφή παιχνιδιού ρόλων, καθώς και τη δημιουργία από τους μαθητές τού πρώτου τους βιογραφικού.

Η καινοτομία που εισάγεται στο τρέχον σχολικό έτος είναι η κατάρτιση ενός ηλεκτρονικού φακέλου επιτευγμάτων (portfolio) από κάθε μαθητή.

Όσον αφορά στη διαδικασία υλοποίησης τής εν λόγω δράσης, κάθε μαθητής, μέσω τού εταιρικού του mail, θα λάβει από τον κ. Κατηνιώτη ένα κενό ατομικό portfolio, στις προδιαμορφωμένες ενότητες τού οποίου θα μπορεί να ενσωματώσει το πρώτο του βιογραφικό σημείωμα, τις σχολικές εργασίες του, τα βραβεία και τα τεκμήρια των διακρίσεών του, τις βεβαιώσεις συμμετοχής του σε διαγωνισμούς, καθώς και τα διπλώματα ξένων γλωσσών.

Κατά τη διάρκεια όλου τού σχολικού έτους οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση αποκλειστικά στο δικό τους portfolio, προκειμένου να επικαιροποιούν το περιεχόμενό του, προσθέτοντας τα πιστοποιητικά των νέων τους επιτευγμάτων.

Την ευθύνη τής κεντρικής διαχείρισης των portfolio όλων των μαθητών, μέσω του Microsoft OneDrive, θα έχει ο κ. Κατηνιώτης, ο οποίος θα μεριμνά για τη διασφάλιση τής εμπιστευτικότητας όλων των στοιχείων που θα περιλαμβάνονται σε αυτά.

Μέσω τής συγκεκριμένης δραστηριότητας επιδιώκεται η ανάδειξη τού φακέλου επιτευγμάτων ως ενός πολύτιμου εργαλείου που θα βοηθήσει τον μαθητή να καταγράψει και παρατηρήσει την πρόοδό του, να ανακαλύψει τις δεξιότητές του, καθώς και να προσδιορίσει τις ανάγκες και τους στόχους του.

Με άλλα λόγια, ο φάκελος επιτευγμάτων συνιστά μια δυναμική συλλογή τεκμηρίων που συνοψίζουν και αναδεικνύουν τα ισχυρότερα στοιχεία τής προσωπικότητας τού μαθητή, ενώ, παράλληλα, αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα στην προσπάθειά του για αυτοαξιολόγηση και αυτοβελτίωση.