e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Σεμινάριο για την ενεργοποίηση τής μνήμης των μαθητών

Στις 3 Μαρτίου 2024 οι καθηγήτριες τού Α΄ Αρσακείου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη, φιλόλογος, και  Μαρία Μαρίν, καθηγήτρια Αγγλικών, παρακολούθησαν το δίωρο διαδικτυακό σεμινάριο τής κ. Αναστασίας Σπυροπούλου, Editor in Chief of ELT NEWS, που διοργανώθηκε από το περιοδικό "ELT NEWS", με θέμα «Μα… το έχω πει εκατό φορές και δεν το θυμούνται… Γιατί;»

Επίσκεψη τής πολιτιστικής ομάδας «Χάριν παιδείας και παιδιάς» στην Εθνική Πινακοθήκη

Το απόγευμα τής Τετάρτης 13 Μαρτίου 2024 δέκα καθηγητές, μέλη τής πολιτιστικής ομάδας «Χάριν παιδείας και παιδιάς» τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού επισκέφθηκαν την Εθνική Πινακοθήκη, όπου και ξεναγήθηκαν, από ιστορικό Tέχνης και Mουσειοπαιδαγωγό τού ιδρύματος, στα έργα τού 2ου και 3ου ορόφου.

Κύκλος επιμόρφωσης - Κυκλική οικονομία στην πράξη

Η υπεύθυνη τής Ομάδας ASPnet UNESCO, φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη, παρακολούθησε επιμόρφωση, διάρκειας 14 ωρών, με θέμα την Κυκλική Οικονομία (Δεκέμβριος 2023-Ιανουάριος 2024). Το εργαστήριο διοργάνωσε η ειδική σε θέματα περιβάλλοντος και μέλος τής ομάδας SciCo (Science Communication) κ. Στελλίνα Κουλουζάκη.

«Το δαχτυλικό αποτύπωμα τής οξειδοαναγωγής»

Η Εποπτεία και ο Συντονισμός των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας οργάνωσαν την Ημέρα Φυσικών Επιστημών, στις  9 Φεβρουαρίου 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων με συμμετοχή εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών από όλα τα Αρσάκεια - Τοσίτσεια Σχολεία τής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πατήστε εδώ).

Εμψύχωση εργαστήριου Ρητορικής για τα ελληνικά σχολεία των Βρυξελλών

Με ιδιαίτερη χαρά η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη αποδέχθηκε την τιμητική πρόσκληση τού Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης Βρυξελλών για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διήμερου εργαστηρίου για την αξιοποίηση τής Ρητορικής στην εκπαίδευση, στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2024. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά υλοποίησης ενός ανάλογου εργαστήριου (η πρώτη ήταν την περσινή χρονιά και αφορούσε σε όλα τα ευρωπαϊκά ελληνικά σχολεία), το οποίο έδωσε έμφαση στις ποικίλες δραστηριότητες προφορικού λόγου και δημιουργικής σκέψης, που μπορούν να ενδυναμώσουν την αγάπη για τη μητρική γλώσσα.