e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Ευφροσύνη Γεώργα, τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023, παρακολούθησε επιμόρφωση, διάρκειας 2 ωρών, για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Εφαρμογή Ποιοτικών Πρακτικών Ψυχικής Υγείας - MENTALITY», στο οποίο συμμετέχει. Πρόκειται για ένα έργο το οποίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς με στόχο να παράσχει τεχνικές και στρατηγικές που προάγουν την ψυχική υγεία και προσωπική ανάπτυξη των μαθητών/-τριών.

Το πρόγραμμα «MENTALITY» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο τού προγράμματος "EU4Health." Στην Ελλάδα υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis, με τη συμμετοχή έξι ακόμη οργανισμών από πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Λετονία, Πολωνία, Ρουμανία και Σλοβακία), και στοχεύει να συμβάλει στη βελτίωση τής ψυχικής υγείας ευάλωτων πληθυσμών, παιδιών, μεταναστών, επαγγελματιών υπηρεσιών υγείας, ανθρώπων με προϋπάρχοντα προβλήματα ψυχικής υγείας.

Το πρόγραμμα πρόκειται να εφαρμόσει πιλοτικά τέσσερεις αναγνωρισμένες ευρωπαϊκές πρακτικές. Ειδικότερα, στην Ελλάδα η ομάδα τού Ινστιτούτου Prolepsis, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο 2024, θα εφαρμόσει την καλή πρακτική με τίτλο «Μια Αισιόδοξη, Υγιής και Ευτυχισμένη Ζωή και Εκπαίδευση/ Οδηγός για Εκπαιδευτικούς» (“A Hopeful, Healthy, and Happy Living and Learning Toolkit/ Teachers’ Guide”).

Η πρακτική αυτή αφορά σε έναν οδηγό που αναπτύχθηκε από διακεκριμένους ευρωπαϊκούς φορείς ψυχικής υγείας. Σκοπός τού οδηγού είναι να παράσχει χρήσιμες και πρακτικές πληροφορίες για την προαγωγή τής ψυχικής υγείας, την ψυχική ενδυνάμωση, την προσωπική ανάπτυξη και τη συνολική ευεξία των μαθητών/-τριών.

Ειδικότερα, ο οδηγός :

Περιέχει δημιουργικές και ευχάριστες δραστηριότητες που απευθύνονται σε παιδιά κάθε ηλικίας.

Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα τεχνικών και στρατηγικών που αποσκοπούν στην ομαδική ενδυνάμωση των μαθητών/-τριών.

Παρέχει πληθώρα θεματικών δραστηριοτήτων και ασκήσεων που επικεντρώνονται σε βασικές δεξιότητες ζωής, υποστηρίζοντας τη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών/-τριών.

Μπορεί να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς εντός των σχολικών τάξεων, όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο.