e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Στις 14 Δεκεμβρίου 2016 επισκέφθηκε το Σχολείο μας η ομάδα τού «Med School», με σκοπό να παρουσιάσει και να συζητήσει με τους μαθητές από επιστημονική σκοπιά ζητήματα Πρόληψης Υγείας.
Την ομάδα τού «Med School», που στελεχώνεται από μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες και ιατρούς τού Α΄ Εργαστηρίου Φαρμακολογίας τής Ιατρικής Σχολής τού Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συντονίζει και εποπτεύει η καθηγήτρια κ. Μαρία Μυρωνίδου-Τζουβελέκη, η οποία μας καθήλωσε με την αμεσότητα και την επιστημοσύνη της. Η ενημέρωση έγινε σε δύο διδακτικές ώρες και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών.
Συγκεκριμένα, την πρώτη ώρα οι μαθητές τής Β΄ Γυμνασίου, που συμμετείχαν στη Ζώνη Πολιτισμού-Επιστημών τής Φ.Ε. και στις ομάδες «Ασκούμαι στη Διατροφή, στο Σώμα και στα Συναισθήματα» και «Εφηβική Ψυχολογία», με υπεύθυνες καθηγήτριες τις κ. Χρύσα Δανιηλίδου και Νάνσυ Πιλωνά αντίστοιχα, παρακολούθησαν τη θεματική για την υγιεινή διατροφή και τα θετικά αποτελέσματά της στην ανάπτυξη των εφήβων.
Τη δεύτερη ώρα, οι μαθητές τής Γ΄ Γυμνασίου, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας τού Σχολείου να ενημερώνει έγκυρα τους μαθητές σε ζητήματα που αφορούν στη διαφυλική αγωγή, παρακολούθησαν την εισήγηση τής καθηγήτριας κ. Μαρίας Μυρωνίδου-Τζουβελέκη και τού ιατρού Ιωάννη Τζιτζή σχετικά με τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.
Να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί δίωρη εισήγηση και συζήτηση με μαθητές κάθε τμήματος χωριστά, τόσο τής Β΄ όσο και τής Γ΄ Γυμνασίου, τής κ. Δέσποινας Ιακώβου, η οποία στελεχώνει την Ψυχολογική και Συμβουλευτική Υπηρεσία των Αρσακείων Σχολείων Θεσσαλονίκης, με θέμα τις διαφυλικές σχέσεις.
Αφορμή για τη συγκεκριμένη δράση αποτέλεσε η Παγκόσμια Ημέρα κατά τού ΗΙV-AIDS (1η Δεκεμβρίου).
Το Σχολείο μας, πριν ακόμα προταθεί από το Υπουργείο Παιδείας η θέσπιση θεματικής εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα», υλοποιεί με υπευθυνότητα ενημερωτικές δράσεις και αξιοποιεί τόσο το εμπλουτισμένο ωρολόγιο πρόγραμμά του όσο και το διδακτικό προσωπικό του, με σκοπό την ουσιαστική ανταπόκριση σε βασικές ανάγκες των παιδιών μας κατά την κρίσιμη εφηβική περίοδο που διανύουν.

{gallery}TH/2016-17/GYMT/9890{gallery}