Στην αρχή τού βιωματικού εργαστηρίου η δρ Ντέρη εφάρμοσε τεχνικές γνωριμίας με όλα τα παιδιά τού Α΄3, δημιουργώντας έτσι συνθήκες οικειότητας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
Στη συνέχεια, διανεμήθηκε έντυπο υλικό με παρουσίαση των δικαιωμάτων που διέπουν τη γυναικεία εργασία. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, μελέτησαν το υλικό και επεξεργάστηκαν ένα σενάριο συνέντευξης για θέση εργασίας.
Σε αυτό ετέθη το δίλημμα, στην υποψήφια για τη θέση εργασίας, μεταξύ τής εργασιακής θέσης και τής μητρότητας.
Συγκεκριμένα, αυτή κλήθηκε να υπογράψει πως, προκειμένου να κερδίσει τη θέση εργασίας που πολύ την ενδιαφέρει, θα αποφύγει την εγκυμοσύνη για μια τριετία.
Όλα τα παιδιά με ιδιαίτερο κέφι αυτοσχεδίασαν στο σενάριο και στη «σκηνοθεσία» των ρόλων και πραγματικά απόλαυσαν την πρωτότυπη αυτή μαθησιακή εμπειρία.
Στο τέλος, μάλιστα, εξέφρασαν την ελπίδα επανάληψης ανάλογων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων αλλά και ενσωμάτωσης των τεχνικών τού βιωματικού εργαστηρίου στα μαθήματα τού αναλυτικού προγράμματος.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/en/279-greek/schools/thessaloniki/thessaloniki-junior-high/events-activities/32018-viwmatiko-ergasthrio-0#sigProIda88cc2179b
https://www.arsakeio.gr/en/279-greek/schools/thessaloniki/thessaloniki-junior-high/events-activities/32018-viwmatiko-ergasthrio-0#sigProIda88cc2179b