e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Μαθητές τού Αρσακείου Λυκείου Θεσσαλονίκης, την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015, συμμετείχαν στην Ημέρα Μεντόρων (εκπαιδευτικών και κοινωνικών), που διοργάνωσε το ΚΕΣΥΠ Λευκού Πύργου σε συνεργασία με την τριμελή επιτροπή τού Αρσακείου, αποτελούμενη από τους καθηγητές κ. Α. Πιλωνά, Ι. Καλούτσα και Ι. Αναγνώστου.
Με το πρόγραμμα Μέντορες υποστηρίζεται η ενδυνάμωση τής συνεργασίας δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με σκοπό την ενίσχυση τής αυτογνωσίας των μαθητών ως προς τα αντικείμενα σπουδών τής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μαθητές τής Β΄ Λυκείου που είχαν επιλεγεί μετά από κλήρωση, σε ευέλικτες ομάδες των 5 έως 8 ατόμων, επισκέφθηκαν τις σχολές τού Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, τού Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθώς και τού Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Εκεί συνάντησαν τον Μέντορά τους, συνομίλησαν μαζί του, διατύπωσαν σκέψεις και προβληματισμούς και τέλος ξεναγήθηκαν στον χώρο και στα εργαστήρια.
Παράλληλα, οι μαθητές τής Α΄ Λυκείου, υλοποιώντας το αντίστοιχο πρόγραμμα των Κοινωνικών Μεντόρων, υποδέχθηκαν στον χώρο τού Σχολείου επαγγελματίες καταξιωμένους στον τομέα τους, απόφοιτους τού Αρσακείου Λυκείου Θεσσαλονίκης και γονείς μαθητών τού Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης. Οι προσκεκλημένοι που παρουσίασαν στους μαθητές τις σπουδές και την επαγγελματική τους πορεία ήταν οι εξής: Μαρία Σχοινά (πολιτικός μηχανικός), Σώτος Ζαχαριάδης (ζωγράφος-εικαστικός), Εύη Δράκου (ιατρός μικροβιολόγος), Κατερίνα Ιωαννίδου (επιχειρηματίας) και Μαργαρίτα Γκαϊτατζή (δικηγόρος). Οι μαθητές, σε μικρές πάντα ομάδες που συγκροτήθηκαν με κριτήριο τα ενδιαφέροντά τους, έθεσαν στους επαγγελματίες τα ερωτήματά τους για τις σπουδές και την επαγγελματική αποκατάσταση, ενώ ενημερώθηκαν για τα νέα δεδομένα στην αγορά εργασίας και τις δεξιότητες που απαιτούνται σήμερα.
Τα παιδιά, τόσο τής Α΄ όσο και τής Β΄ τάξης, χαρακτήρισαν ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική την εμπειρία αυτή, θεώρησαν ότι οι επαγγελματίες κάλυψαν τις απορίες τους και ευελπιστούν σε μια συνέχιση τής συνεργασίας με τον Μέντορά τους.