e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Η 2α Απριλίου, ημέρα γέννησης τού Δανού συγγραφέα Hans Christian Andersen, έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου υπό την αιγίδα τής UNESCO και τού οργανισμού International Board on Books for Young People (IBBY). Στόχος τής ημέρας αυτής είναι η καταπολέμηση τού αναλφαβητισμού, η ανάδειξη τής ανάγκης πρόσβασης στο βιβλίο και η καλλιέργεια τής αγάπης για την ανάγνωση.

Οι μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων των Αρσακείων Δημοτικών Σχολείων Αθηνών, Πάτρας, Θεσσαλονίκης και Ιωαννίνων που διδάσκονται Γαλλικά συμμετείχαν σε δράσεις φιλαναγνωσίας βασισμένες σε πολυτροπικό υλικό.

Οι μαθητές τής Γ΄ τάξης ενημερώθηκαν για τα παραμύθια που έγραψε ο Charles Perrault, ο οποίος θεωρείται θεμελιωτής τού παιδικού παραμυθιού, και παρακολούθησαν σε βίντεο κάποια από τα παραμύθια του: «Le Petit Chaperon Rouge» («Η Κοκκινοσκουφίτσα»), «La Belle au bois dormant» («Η Ωραία Κοιμωμένη»), « Le Petit Poucet» («Ο Κοντορεβυθούλης»). Παρακολούθησαν επίσης στα Γαλλικά «La Blanche neige et les sept nains» («Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι») και ετοίμασαν σελιδοδείκτες με το αγαπημένο τους παραμύθι.

Ειδικότερα οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Πατρών επεξεργάστηκαν το βιβλίο «C’est moi le plus fort» τού Mario Ramos και συμμετείχαν σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους κ. Μ. Ζαχαροπούλου και Ν. Σπανογιάννη.

Οι μαθητές τής Δ΄ τάξης άκουσαν την αφήγηση τού βιβλίου περιπέτειας «L’île aux géants» τής Alexandra Potier και επεξεργάστηκαν υλικό βασισμένο στη δράση τού βιβλίου.

Οι μαθητές τής Ε΄ τάξης άκουσαν την αφήγηση τού βιβλίου μυστηρίου «Mystère au zoo de Karapo» τής Alexandra Potier και παρακολούθησαν το αντίστοιχο βίντεο με γαλλικούς υπότιτλους. Στη συνέχεια, συμπλήρωσαν έντυπο με χρήσιμο λεξιλόγιο και δραστηριότητες βασισμένο στο βιβλίο.

Οι μαθητές τής Στ΄ τάξης παρακολούθησαν την αφήγηση τού βιβλίου «Les aventures d’Albert et Folio, Vive les vacances» των Didier Eberlé και André Treper, επεξεργάστηκαν έντυπο υλικό βασισμένο στο βιβλίο και, τέλος, έφτιαξαν την ταυτότητα τού βιβλίου και διατύπωσαν τη γνώμη τους μέσα από ένα σχέδιο.