Στο πλαίσιο του εορτασμού για την συμπλήρωση των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του Αρσακείου Λυκείου Πατρών, με την καθοδήγηση των καθηγητών τους δημιούργησαν ένα ψηφιακό λεύκωμα αποτελούμενο από επτά ενότητες στις οποίες αποτυπώνονται όψεις του 1821 μέσα από τη μάτια των μαθητών. Είναι ένα έργο 260 περίπου σελίδων και έχει ενταχθεί στις εκδηλώσεις της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τον εορτασμό των 200 χρόνων από τη Ελληνική Επανάσταση.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Αρσακείου Λυκείου Πατρών συγχαίρουν μαθητές και εκπαιδευτικούς.
C.L.I.C.K.
“Computer science, Languagues, Inter-culture, Citizenship, Knowledge” 2015-1-LT01-KA219-013406_5,
2015-2017
"Cultivating Languages and Youth Entrepreneurs"
2017‐1‐LV01‐KA219‐035445_2
2017-2019
"Do Well Science"
2017-1-IT02-KA201-036780
2017-2019
https://www.dowellscience.eu/project/
CS4ESD
“Citizen Science for Education in Sustainable Development”
2018-1-UK01-KA201-048161
2018-2021
G-GUIDANCE
«Gamified Career Guidance: Promoting Meaningful and Participative Career Construction and Vocational Development»
2019-1-PT01-KA201-061342
2019-2022
ROBOSTEM
«A Trainers Toolkit to Foster STEM Skills using Microcontroller Applications»
2019-1-RO01-KA202-063965
(2019-2022)
E.R.4 S.
Energy resources for Sustainability
2019-1-EL01-KA229-062472_2
2019-2022
https://energyresourcesforsustainability.blogspot.com/
KeyCode
“Key Competences for Young Europeans: Education to Empathy and Interculturality”
2020-1-FR01-KA201-080108
2020-2022
https://keycode.pixel-online.org/impianto/inc/check.php
https://insignias.educacion.es/en/assertion/c71f789e8636b79480e615ecc292459cf5687b6a
https://insignias.educacion.es/en/assertion/9a00dcda2bb7688db3e9e91c0970ff5d1c861dfa
https://insignias.educacion.es/en/assertion/b90f5dd64ca2ebba9b59567b281405f8c1103522
Το 2015 οι Υπουργοί Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης υιοθέτησαν τη Διακήρυξη των Παρισίων, που εξηγεί ότι «μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε για τη διαφύλαξη των πλουραλιστικών μας κοινωνιών είναι να προσδώσουμε κοινές θεμελιώδεις αξίες». Συμφώνησαν σε μία κοινή προσπάθεια, να διδάξουν τους μαθητές, να γίνουν ενεργοί πολίτες προωθώντας θεμελιώδη δικαιώματα και δημοκρατικές αξίες.
Το Key-Code αντιμετωπίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέοι μαθητές στην εδραίωση της ευρωπαϊκής τους ταυτότητας, με βάση τις θεμελιώδεις ευρωπαϊκές αξίες, προσδιορίζει επίσης την ανάγκη ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών για την σύνδεση των διαπροσωπικών βασικών ικανοτήτων με έμφαση στην ενσυναίσθηση και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων με βάση την ευαισθητοποίηση για τις θεμελιώδεις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Συντονίστρια Εκπαιδευτικός: Πατρούλα Καφούσια, καθηγήτρια Αγγλικής γλώσσας.