e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Επιμορφωτικό σεμινάριο «Εισαγωγή στο περιβάλλον προγραμματισμού με πλακίδια Scratch»
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το σεμινάριο «Εισαγωγή στο περιβάλλον προγραμματισμού με πλακίδια Scratch»* για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειδικότητας Πληροφορικής, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 20 και 27 Μαρτίου 2013 στο Εργαστήριο Πληροφορικής των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού με έγκριση τής Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.

Πειράματα επίδειξης Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας
Οι μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών παρουσίασαν στους συμμαθητές τους όλων των βαθμίδων, από την Ε΄ Δημοτικού μέχρι και την Γ΄ Λυκείου, και στους γονείς τους πειράματα επίδειξης Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας. Η δράση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013 στα εργαστήρια των Φυσικών Επιστημών τού Σχολείου.

Δειγματικές διδασκαλίες στα Δημοτικά
Στα Αρσάκεια – Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία Ψυχικού και Εκάλης πραγματοποιήθηκαν τον μήνα Νοέμβριο 2012 δειγματικές διδασκαλίες για τον εμπλουτισμό τού λεξιλογίου με τη χρήση λεξικών σε Ε΄ και Στ΄ τάξεις από τη Συντονίστρια των Ελληνικών Αθηνά Μακροπόδη.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04
Στο πλαίσιο τού Συντονισμού των Φυσικών Μαθημάτων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας και σε συνεργασία με τους καθηγητές Πληροφορικής των Αρσακείων Σχολείων κ. Αργυράκη και Στέφου, τής ομάδας υποστήριξης τής ηλεκτρονικής πλατφόρμας e- arsakeio, διοργανώθηκαν δύο επιμορφωτικά σεμινάρια για τους καθηγητές τού κλάδου ΠΕ04.

Βιωματικό σεμινάριο Ρομποτικής
Την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012, οι εκπαιδευτικοί των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού και Εκάλης παρακολούθησαν βιωματικό σεμινάριο Ρομποτικής στα εργαστήρια Πληροφορικής των Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού.

Ημερίδα με θέμα Εικαστικές Τέχνες και Γεωμετρία
Γράφει ο σύγχρονος μεγάλος δάσκαλος και στοχαστής Ε. Παπανούτσος στο έργο του Αισθητική: «Υπάρχει μια στάση και μια διάθεση: να βλέπεις, να αισθάνεσαι και να μην απορείς. Υπάρχει όμως και μια άλλη στάση και μια άλλη διάθεση πολύ διαφορετική: να βλέπεις και να απορείς, να αισθάνεσαι και αμέσως να αναζητάς το γιατί. Είναι η στάση του Αριστοτελικού «θαυμάζειν». Από αυτό γεννήθηκε η Επιστήμη».