e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Τα Μαθηματικά Ερμηνεύουν τη Φύση!!

Μάγεψε τους μαθητές τής Β΄Γ΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου των Αρσακείων Σχολείων Πατρών ο ομότιμος καθηγητής τού Τμήματος Μαθηματικών τού Πανεπιστημίου Πατρών κ. Αναστάσιος Μπούντης. Ο καθηγητής, σε διάλεξη που έδωσε, τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024, στον πολυχώρο των Αρσακείων Σχολείων Πατρών, με τρόπο απλό και χρησιμοποιώντας παραδείγματα τής καθημερινότητας στη φύση, εισήγαγε τους μαθητές στην επιστήμη τής πολυπλοκότητας... Και τους απέδειξε ότι η συμβολή των Μαθηματικών στην κατανόηση και στην επίλυση πολύπλοκων δυναμικών συστημάτων είναι καθοριστική. Τέλος, ο κύριος Μπούντης συζήτησε με τους μαθητές και τους προέτρεψε, σε ομάδες, να επιλέξουν ένα σχετικό θέμα και να συνεργαστούν μαζί του για να το επεξεργαστούν.

Θεωρία και Πείραμα στη Χημεία

Στα Αρσάκεια Σχολεία δίνουμε έμφαση στο συνδυασμό τής θεωρίας με το πείραμα στις Φυσικές Επιστήμες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές να κατανοούν τα φαινόμενα, να εμπεδώνουν τη θεωρία, να αποκτούν κριτική σκέψη και να καλλιεργούν σχετικές δεξιότητες.

Διημερίδα ανταλλαγής καλών πρακτικών Erasmus+

Ουσιαστική και επιτυχημένη εμπειρία χαρακτήρισαν την 3η Διημερίδα«Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+: Καινοτομία - Ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση» εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς που παρακολούθησαν τις εργασίες της.

3η διακρατική συνάντηση τού έργου RAISE

Στις 8-9 Απριλίου 2024, στην Εστία Επιστημών στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών, πραγματοποιήθηκε η 3η διακρατική συνάντηση τού έργου RAISE από το Αρσάκειο Λύκειο Πατρών με τη συμμετοχή όλων των εταίρων και από τις τρεις χώρες: Ελλάδα, Ιταλία και Πορτογαλία.

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας 

Tην Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 ομάδα μαθητών τού Αρσακείου Λυκείου Πάτρας συμμετείχε στο Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας παρουσιάζοντας εξ αποστάσεως την κατασκευή τους «Ρομποτικός βραχίονας μέτρησης pH με χρήση Arduino». Συγκεκριμένα την παρουσίαση έκαναν οι μαθήτριες τής Α΄ τάξης Παναγοπούλου Λυδία και Σταμούλη Υρώ συνοδευόμενες από τον μαθητή Βολουδάκη Σταύρο τής ίδιας τάξης. Τους μαθητές προετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί κ. Χ. Ζώτος, καθηγητής Πληροφορικής, και Ν. Γιαννακόπουλος, χημικός, ΜSc-Med.