e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Αρσακείου Γυμνασίου Ιωαννίνων έλαβαν μέρος με εισήγηση στο μαθητικό συνέδριο με τίτλο «Εξερευνώντας την Τεχνητή και τη Συναισθηματική Νοημοσύνη: Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κοινωνία τού Μέλλοντος», που πραγματοποιήθηκε στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών.

Το συνέδριο διοργανώθηκε από το Αρσάκειο Γυμνάσιο Πατρών με την υποστήριξη τού Τμήματος Φιλοσοφίας τού Πανεπιστημίου Πατρών, σε συνεργασία με καθηγητές τμημάτων τού πανεπιστημίου και την υποστήριξη τού ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας διά τής Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης τού Αρσακείου Γυμνασίου Πατρών.

Οι μαθητές τής Γ΄ τάξης έλαβαν μέρος με την εισήγηση: «Εκπαιδεύοντας τη Μηχανή», στην οποία παρουσιάστηκε η εργασία που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο τού μαθήματος τής Πληροφορικής, με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Νίκο Λαδιά. Στην εργασία τους οι μαθητές μας μελέτησαν την επίδραση τής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στον τομέα τής Υγείας και συγκεκριμένα τον τρόπο που η επιβλεπόμενη μηχανική μάθηση βοηθάει στη διάγνωση ασθενειών. Να σημειωθεί ότι η επιβλεπόμενη μηχανική μάθηση είναι κλάδος τής ΤΝ όπου ένα σύστημα καλείται να «µάθει» µια έννοια ή συνάρτηση από ένα σύνολο δεδομένων εκπαίδευσης-παραδειγμάτων.

Τους μαθητές συνόδευσαν στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών η Διευθύντρια τού κ. Αικατερίνη Τάτση και η φιλόλογος κ. Χρηστίνα Πλακούτση.