Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης

Την Τρίτη 1η Μαρτίου 2022 οι καθηγήτριες Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας των Αρσακείων Δημοτικών Σχολείων Ψυχικού και των Αρσακείων-Τοσιτσείων Γυμνασίων και Λυκείων Εκάλης παρακολούθησαν διαδικτυακή επιμόρφωση, διάρκειας μιας ώρας, από την κ. Αγγελική Μεταλληνού, καθηγήτρια Γερμανικής των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, πιστοποιημένη επιμορφώτρια Β΄επιπέδου ΤΠΕ, με θέμα "Ψηφιακή πλαισίωση τής Ξενόγλωσσης διδασκαλίας".

Η κοινωνιολόγος τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης κ. Σοφία Παναγή συμμετείχε στην παιδαγωγική συνάντηση με αντικείμενο «Σχεδιασμός - Προγραμματισμός μαθημάτων - Νέο Πρόγραμμα Σπουδών και νέο βιβλίο σύγχρονος κόσμος». Η συνάντηση, την οποία διοργάνωσε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Κοινωνικών Επιστημών κ. Χρήστος Πατσός, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019 στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα.

Ο δρ Δημήτριος Καλογιάννης, φιλόλογος στο Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης, με απόφαση τής Γενικής Συνέλευσης τού Παιδαγωγικού Τμήματος τού Πανεπιστημίου Αθηνών στις 20 Μαρτίου 2017, θα διδάξει το μάθημα «Διαχείριση και ανάπτυξη τού ανθρώπινου δυναμικού τής εκπαίδευσης» για το εαρινό εξάμηνο τού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Συγκριτική παιδαγωγική, εκπαιδευτική πολιτική και διοίκηση τής εκπαίδευσης», σε συνεργασία με τον καθηγητή τού Τμήματος κ. Κωνσταντίνο Φασούλη.


Ο δρ Δημήτρης Καλογιάννης εξέδωσε το βιβλίο του με τίτλο «Ο διευθυντής τής σχολικής μονάδας σε τροχιά επαγγελματικοποίησης. Λόγοι και τρόποι θέσμισης ενός νέου επαγγέλματος» από τις εκδόσεις "Γρηγόρη".
H μελέτη αυτή, ευρισκόμενη σε απόλυτη ευθυγράμμιση με το ερευνητικό θέσφατο ότι οι ικανοί διευθυντές σχολικών μονάδων συντελούν αποφασιστικά στην επιτυχία των σχολικών μονάδων των οποίων ηγούνται, επιχειρεί να εντοπίσει, να εξετάσει, να περιγράψει και να ερμηνεύσει τις βασικές έννοιες τού επαγγελματισμού τους, τις σύγχρονες τάσεις αλλά και τις διεθνείς πολιτικές που ακολουθούνται σε σχέση με τους σχολικούς ηγέτες.

Ο δρ Δημήτριος Καλογιάννηςφιλόλογος στο Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης, συμμετέχει με αρθρογραφία του στο "In(telligent) Deep Analysis", το οποίο αποτελεί δεξαμενή σκέψης και προβληματισμού σε θέματα που άπτονται καίριων κοινωνικών ζητημάτων. Πρόκειται για φορέα ανεξάρτητης σκέψης, όπου γράφουν μέλη τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Ο δρ Δημήτριος Καλογιάννης, καθηγητής τού Α΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης, με απόφαση τής Γενικής Συνέλευσης τού Παιδαγωγικού Τμήματος τού Πανεπιστημίου Αθηνών ξεκίνησε να διδάσκει το μάθημα «Σχολική Ηγεσία και Σχολική Βελτίωση» για το χειμερινό εξάμηνο τού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Συγκριτική Παιδαγωγική, Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση τής Εκπαίδευσης», σε συνεργασία με τον καθηγητή τού τμήματος κ. Κωνσταντίνο Φασούλη ( για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017).

Ο δρ Δημήτρης Καλογιάννης, καθηγητής τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης, δημοσίευσε άρθρο του με τίτλο "Ευρωπαϊκή πολιτειότητα και εκπαίδευση: Δύο στρατηγικοί μηχανισμοί ευρωπαϊκής εμβάθυνσης σε δυνητική ασυμβατότητα (;)".* Το άρθρο συμπεριλήφθηκε ως ακαδημαϊκή συμβολή στον τόμο που εκδόθηκε προς τιμήν τού Δημήτρη Μ. Ματθαίου, ομότιμου καθηγητή Συγκριτικής Εκπαίδευσης τού Πανεπιστημίου Αθηνών από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση.

Ο δρ Δημήτρης Καλογιάννης, καθηγητής τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης, δημοσίευσε άρθρο του με τίτλο "Ευρωπαϊκή πολιτειότητα και εκπαίδευση: Δύο στρατηγικοί μηχανισμοί ευρωπαϊκής εμβάθυνσης σε δυνητική ασυμβατότητα (;)".*

Διοίκηση και Επιλογή Στελεχών στην Εκπαίδευση

Ο δρ Δημήτρης Καλογιάννης συμμετείχε, το Σάββατο 9 Απριλίου 2016, στις εργασίες τής ημερίδας «Διοίκηση και Επιλογή Στελεχών στην Εκπαίδευση. Μια κριτική και συγκριτική θεώρηση των εφαρμοσμένων πολιτικών στη χώρα μας».

"Από τη ρητορική τού μίσους στη ρητορική τής αποδοχής"
Ο δρ Δημήτρης Καλογιάννης, καθηγητής τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης, παρακολούθησε, στις 19 και 20 Μαρτίου 2016, το Διεθνές Συμπόσιο «Έτος Αριστοτέλη: Λόγος περί παθών – Από τη ρητορική τού μίσους στη ρητορική τής αποδοχής», το οποίο πραγματοποιήθηκε εξ αφορμής τής Ρητορικής τού Αριστοτέλη και με στόχο να διερευνήσει το φαινόμενο τής ρητορικής τού μίσους στο πλαίσιο τού δημοσίου λόγου, τής εκπαίδευσης και τής ψυχολογίας.