Συγκεκριμένα, οι μαθητές επεξεργάστηκαν ένα σενάριο διδασκαλίας, στο οποίο επιδιώχθηκε η μελέτη και η κατανόηση τής θεμελιώδους μονάδας μέτρησης ποσότητας ουσίας, γραμμομόριο (moL), χρησιμοποιώντας ένα αριθμητικό πρόβλημα από την καθημερινή ζωή.
Η διδακτική στρατηγική που ακολουθήθηκε επέτρεπε στους μαθητές να εργαστούν σε ομάδες, να εκφράσουν και να επεξεργαστούν τις αντιλήψεις τους με ασφάλεια και δημιούργησε τις αναγκαίες συνθήκες για συζήτηση μεταξύ των μαθητών, ενώ η δομή των δραστηριοτήτων συνεισέφερε στη δημιουργία γόνιμων αντιπαραθέσεων μεταξύ τους.
Τη δειγματική διδασκαλία, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Χημείας των εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών των Αρσακείων Σχολείων Πατρών και οργάνωσε ο κ. Ν. Γιαννακόπουλος (χημικός), παρακολούθησε και η σχολική σύμβουλος Φυσικών Ν. Αχαΐας κ. Ο. Χατζηκωντή.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/patra/patra-high-school/ta-nea-mas/events-activities/27160-deigmatikh-didaskalia-sto-mathhma-ths-xhmeias#sigProId1edafb836a
https://www.arsakeio.gr/gr/patra/patra-high-school/ta-nea-mas/events-activities/27160-deigmatikh-didaskalia-sto-mathhma-ths-xhmeias#sigProId1edafb836a