Αρχικά περιέγραψαν πρόσωπα -παιδιά, ενηλίκους- καθώς και τους αγαπημένους τους ήρωες, τους εαυτούς τους και τους συμμαθητές τους. Στη συνέχεια, επιχείρησαν μια ευρύτερη εμπέδωση τού λεξιλογίου με κάρτες-εικόνες των αγαπημένων τους ηρώων, καθώς και φωτοτυπημένο υλικό με τα συμπληρωματικά επίθετα περιγραφής.
Τέλος, η καθηγήτριά τους κ. Ε. Γεώργα μοίρασε τυχαία διάφορες έγχρωμες κάρτες με αγαπημένους τους ήρωες εικονογραφημένων σχεδίων. Κάθε ομάδα, δείχνοντας τις κάρτες και δίνοντας τρία χαρακτηριστικά τής εξωτερικής εμφάνισης και τού χαρακτήρα ενός ήρωα από αυτούς, κινητοποίησε το ενδιαφέρον των μαθητών των άλλων ομάδων και τους προκάλεσε να μαντέψουν και να βρουν τον συγκεκριμένος ήρωα ρωτώντας τους: «C’ est qui? Devine!» (Μάντεψε ποιος είναι!).
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/23776-c-est-qui-devine-d-taxh#sigProIdc421158a8a
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/23776-c-est-qui-devine-d-taxh#sigProIdc421158a8a