Η μαθητική εικονική επιχείρηση Glovie της Γ’ Τάξης του Αρσακείου Γυμνασίου Ιωαννίνων, με τη βοήθεια του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ανέπτυξε μια πρωτότυπη ιδέα η οποία βραβεύτηκε με το 2ο βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Νεανικής Επιχειρηματικότητας.
Με όραμα την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών με Parkinson, η ομάδα της Glovie αξιοποίησε τις wearable συσκευές και ανάπτυξε ένα «έξυπνο» γάντι και μία εφαρμογή, με στόχο την αντικειμενική αξιολόγηση του ασθενούς και την κατάλληλη προσαρμογή της θεραπευτικής αγωγής.
Η Glovie περιλαμβάνει τρία στοιχεία: 1) το «έξυπνο» γάντι το οποίο μέσω αισθητήρων παρακολουθεί τη βραδυκινησία των ατόμων που πάσχουν από Parkinson 2) την εφαρμογή που αλληλεπιδρά με το «έξυπνο» γάντι στέλνοντας σημαντικά δεδομένα στον θεράποντα ιατρό 3) το εργαλείο του ιατρού το οποίο λαμβάνει τα δεδομένα που του στέλνονται.
Βασικό πλεονέκτημα της Glovie είναι ότι η αξιολόγηση των συμπτωμάτων γίνεται απλά παίζοντας παιχνίδια (gamification). Ο ασθενής παίζει χρησιμοποιώντας το «έξυπνο» γάντι και στέλνει τα αποτελέσματα στον θεράποντα ιατρό του.
Το gamification είναι ένα συγκριτικό πλεονέκτημα της Glovie και σε σχέση με τον ανταγωνισμό: παρέχει συνεχή και άμεση επικοινωνία με τον ιατρό και η συσκευή, δηλαδή το γάντι, μπορεί πολύ εύκολα να φορεθεί από τον ασθενή.
Η Glovie θα πωληθεί σε φαρμακευτικές εταιρείες στοχεύοντας στην πώληση 100 συσκευών τον πρώτο χρόνο. Τα μέλη της έχουν προβλέψει αύξηση 100% των πωλήσεων κάθε χρόνο για τα πρώτα 5 χρόνια.
