"Τα σημεία από μόνα τους μπορούν να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες συνθέσεις,
όταν υπάρχει ποικιλία στο σχήμα, το μέγεθος και τη θέση τους."
Paul Jackson Pollock
Η προσέγγιση τής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο μας δεν περιορίζεται στην εκμάθηση και στην ικανότητα των μικρών μαθητών να αναγνωρίζουν τα γράμματα τής αλφαβήτου και να σχηματίζουν μ΄αυτά μικρές λέξεις.
Είναι μια δημιουργική διαδικασία που καλείται να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παιδιών και να εξελίξει τη φαντασία τους.
Μπορεί το χιόνι να έκλεισε τα Σχολεία, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων δεν κατάφεραν μέσω τής ηλεκτρονικής τους τάξης να φτιάξουν τον δικό τους χιονάνθρωπο και να τον βοηθήσουν να μην λιώσει μέσα από μια περιπέτεια βασισμένη στο βιβλίο τού Μάνου Κοντολέοντος: «Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει».
Oι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων επεξεργάστηκαν μέσα από βιωματικές δράσεις που σχετίζονται με τα όργανα και τη λειτουργία τού ανθρώπινου σώματος, τη σωστή διατροφή και τη στοματική υγιεινή.
Με μια μικρή γιορτή μέσα στην τάξη τους τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων τίμησαντην μνήμη των Τριών Ιεραρχών στις 29 Ιανουαρίου 2021.
Στις 18 Ιανουαρίου 2021 τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων ξεκίνησαν το ταξίδι τής εξερεύνησης τού χειμώνα με την «επίσκεψη» στην τάξη ενός μικρού πιγκουίνου, ο οποίος με γραμματάκια και αριθμούς σήμανε την έναρξη επεξεργασίας τού θέματος.
Την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2022 οι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων υπέβαλαν τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό με τίτλο «Κάν’το ν’ ακουστεί», που διοργανώνει η κοινότητα τού Ευρωπαϊκού Μαθητικού Ραδιοφώνου - European School Radio.
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων συνεχίζουν μέσα από τα διαδικτυακά τους μαθήματα να ανακαλύπτουν ιστορίες και έθιμα που σχετίζονται με τις γιορτές που πλησιάζουν.
Οι δύο πρώτες εβδομάδες τηλεκπαίδευσης για τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων ολοκληρώθηκαν και, όπως όλα δείχνουν, τίποτα δεν μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση των παιδιών να ανακαλύπτουν συνεχώς καινούργια πράγματα.
Η έμφυτη τάση των παιδιών να αναζητούν απαντήσεις ήταν η αφορμή για τη δημιουργία από τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων τού φετινού διαθεματικού προγράμματος με θέμα το διάστημα και την αστρονομία.