Οι μαθητές της Α’ λυκείου του Β’ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, στο πλαίσιο της καθιερωμένης διοργάνωσης πολυήμερων εκδρομών που συνδυάζουν γνώση και αναψυχή, επισκέφθηκαν από τις 2 έως και τις 4 Μαΐου τον Βόλο και το Πήλιο. Έδρα της εκδρομής ήταν η όμορφη πόλη του Βόλου, όπου τα παιδιά επισκέφθηκαν, μεταξύ άλλων, μουσεία γνωστά ανά την Ελλάδα: το μουσείο πλινθοκεραμοποιίας Τσαλαπάτα, καθώς και το αρχαιολογικό μουσείο. Εκεί ξεναγήθηκαν στα εκθέματα και τους χώρους και είχαν την ευκαιρία να θέσουν ενδιαφέροντα ερωτήματα στους ξεναγούς. Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν επίσης τη χαρά να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία, κάνοντας μια περιήγηση στο γραφικό χωριό του Πηλίου, τις Μηλιές, με το παραδοσιακό τρενάκι που συνέδεε κάποτε όλους τους οικισμούς με την πόλη του Βόλου. Επισκέφθηκαν επίσης τη Μακρυνίτσα και την Πορταριά, όπου είχαν τη χαρά να χαλαρώσουν και να ανταλλάξουν εμπειρίες στις όμορφες πλατείες των χωριών. Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Μαρία Παππά, Ανδρέας Τζανετής, Κατερίνα Τσιχλή, Βαγγέλης Ζεβόλης και Νάνσυ Δημητρακοπούλου.
Επειδή "ὄλβιος ὅστις τῆς ἱστορίας ἔσχε μάθησιν", οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού συμμετείχαν στον διαγωνισμό ιστορίας «Κύριος/ Κυρία Ηρόδοτος», που διεξήχθη στο χώρο του σχολείου την Τετάρτη 26/04/2023 (ημιτελικοί) και την Πέμπτη 27/04/2023 (τελικός) υπό την καθοδήγηση των φιλολόγων Αθανασίας Δημητρακοπούλου και Γιάννη Καργάκου.
Αλλά κι επειδή "τα παιδία παίζει", ο διαγωνισμός είχε παιγνιώδη μορφή με τη δημιουργία και την αξιοποίηση του εργαλείου κουίζ της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας δραστηριοτήτων Wordwall. Οι ερωτήσεις που περιελάμβανε το κουίζ ήταν ειλημμένες από την Τράπεζα Θεμάτων του ΙΕΠ και αφορούσαν το σύνολο της διδακτέας ύλης της συγκεκριμένης τάξης.
Στόχος της χρήσης του συγκεκριμένου ψηφιακού εργαλείου (κουίζ) ήταν να κάνει ενδιαφέρουσα και ευχάριστη τη διάδραση και την εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, παρέχοντας τη δυνατότητα αυτοαξιολόγησης των ιστορικών τους γνώσεων αλλά και άμεσης ανατροφοδότησής τους με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο. Η επανάληψη των μαθητών για τις προαγωγικές εξετάσεις μετατράπηκε σε παιχνίδι, καθώς όλοι ενθουσιάστηκαν και ήθελαν να τερματίσουν πρώτοι για να λάβουν τον πολυπόθητο τίτλο!