Η αξιολόγηση στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών θεωρείται εργαλείο για την βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση. Με το ψηφιακό εργαλείο SELFIE, του οποίου η χρήση έχει εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Σχολεία έδωσαν τη δυνατότητα σε μαθητές και καθηγητές να αξιολογήσουν ανώνυμα την ποιότητα εκπαίδευσης, κυρίως σε σχέση με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τις ψηφιακές δεξιότητες.
Η πρόοδος των ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων είναι αλματώδης και για κάθε σχολείο η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών και καθηγητών πρέπει να θεωρείται προτεραιότητα αιχμής. Η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία πάντα πρωτοπόρος, αξιοποιεί εδώ και δέκα χρόνια την εκπαιδευτική ψηφιακή πλατφόρμα e-arsakeio στην οποία είναι αναρτημένο πλούσιο πρωτογενές ψηφιακό υλικό για κάθε μάθημα σε κάθε τάξη και σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα. Τα Αρσάκεια αναγνωρίζοντας τη σημασία της φυσικής παρουσίας του εκπαιδευτικού στην τάξη, καθώς και της δια ζώσης διδασκαλίας, στοχεύουν στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων.
Ο μαθητής Αλέξανδρος Λιαρόπουλος της Β’ Τάξης του Αρσακείου Λυκείου Πατρών διακρίθηκε στον διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras 2019-2020, καταλαμβάνοντας την 4η θέση σε Πανελλήνιο επίπεδο στην Κατηγορία Α’ - Β’ Λυκείου.
Ο διαγωνισμός Bebras αποτελεί διεθνή πρωτοβουλία με σκοπό την προώθηση των δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων των μαθητών, όπως επίσης και εννοιών πληροφορικής, που έχουν να κάνουν με την ικανότητα ανάλυσης σύνθετων διαδικασιών σε απλούστερες επιμέρους, τη σχεδίαση αλγορίθμων, αλλά και με τον εντοπισμό και τη γενίκευση μοτίβων. Οργανώνεται τα τελευταία χρόνια σε περισσότερες από 70 χώρες, με την Ελλάδα να έχει φέτος τη δεύτερη συμμετοχή της.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό Χρήστο Ζώτο, καθηγητή πληροφορικής, που τον καθοδήγησε.
Συγχαρητήρια Αλέξανδρε!
Το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με το Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Πάτρας διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση με θέμα:
«SELFIE: Εργαλείο Αυτοαξιολόγησης και Αναστοχασμού Σχολικών Μονάδων για την Ψηφιακή Τεχνολογία».
Το Κοινό Κέντρο Ερευνών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και η Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Νεότητας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, στο πλαίσιο τού Ψηφιακού Σχεδίου Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ανέπτυξε το πρόγραμμα SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the use of Innovative Educational Technologies) με σκοπό τον αναστοχασμό για αποτελεσματικότερη μάθηση με ενίσχυση της χρήσης καινοτόμων εκπαιδευτικών τεχνολογιών.