Η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση μαθητών και εκπαιδευτικών τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών και τού Γενικού Λυκείου Νάξου "Μανώλης Γλέζος", που συνεργάζονται στο πλαίσιο τού Διεθνούς Δικτύου Εκπαίδευσης για την Αειφορία «Από τη Μυθολογία στο Διάστημα - Myth2space», πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025.
Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές τής Α΄ και Β΄ τάξης τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών, στο πλαίσιο τού προγράμματος «Το Σχολείο πηγαίνει Πανεπιστήμιο» επισκέφθηκαν τμήματα τού Πανεπιστημίου Πατρών και ενημερώθηκαν για τα προγράμματα σπουδών και τις προοπτικές σχετικά με τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025, στην αίθουσα προβολών, η Β΄ τάξη τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί διαδικτυακά την ψηφιακή βιβλιοθήκη τού Κέντρου Ελληνικών Σπουδών τού Harvard (ΚΕΣ). Το κέντρο, που λειτουργεί στο Ναύπλιο, αναδεικνύεται ως το μοναδικό μέρος στην Ελλάδα που παρέχει πλήρη πρόσβαση στην βιβλιοθήκη, η οποία περιέχει έναν μεγάλο και αναλυτικό κατάλογο συγγραμμάτων κορυφαίων ερευνητών τού κόσμου.
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών, την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2025, οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση τού κειμένου τού "Επιταφίου τού Περικλή", έργου τού αρχαίου ιστορικού Θουκυδίδη, από τον καθηγητή Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας και Φιλοσοφίας τού Πανεπιστημίου Πατρών κ. Σπύρο Ράγκο.
Αφού ορίστηκε το χωροχρονικό πλαίσιο τού έργου, παρουσιάστηκαν συγκεκριμένα χωρία τού κειμένου τα οποία ανέδειξαν το μεγαλείο τού ιστορικού αλλά και την ιδιαιτερότητα τής κλασικής Αθήνας τού 5ου αι. π.Χ. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν ζητήματα, όπως η αντίθεση λόγων και έργων, η σχέση δημοκρατίας και αξιοκρατίας, η ισορροπία μεταξύ δημόσιας και ιδιωτικής σφαίρας και η διαλεκτική σχέση ανάμεσα στην πόλη και τον πολίτη.
Στη συνέχεια οι μαθητές εξέφρασαν τις απορίες τους στον καθηγητή και ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση στην οποία το έργο συνδέθηκε με τη σημερινή πολιτική επικαιρότητα. Ο διάλογος έκλεισε με το ζήτημα τής ανθρώπινης φύσης που, όπως βλέπουμε, παραμένει ίδια ανά τους αιώνες και με το ερώτημα: κατά πόσο τελικά ο άνθρωπος είναι εξοικειωμένος τόσο με τη φωτεινή όσο και με τη σκοτεινή πλευρά του...
Τη δράση συντόνισε η φιλόλογος κ. Σ. Ρηγοπούλου.
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, στην κατάμεστη από 300 περίπου γονείς και δημότες αίθουσα τής Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι, 120 μαθητές των Αρσακείων Σχολείων Πατρών ένωσαν τις φωνές τους και ερμήνευσαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια, μεταφέροντας ένα μήνυμα ελπίδας, αισιοδοξίας και αλληλεγγύης σε όλους εκείνους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην καθημερινότητά τους. Σκοπός τής εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα τού Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, η συγκέντρωση τροφίμων και ρούχων τα οποία παραδόθηκαν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο τού δήμου προκειμένου να βοηθήσουν άπορους συμπολίτες μας.
Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, στο πλαίσιο τού μαθήματος τής Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και στην ενότητα "Δομές Δεδομένων", οι μαθητές τού Τμήματος Οικονομίας-Πληροφορικής τής Γ΄ τάξης τού Αρσακείου Λυκείου Πάτρας επισκέφθηκαν την Εστία Επιστημών.
Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Α΄ και Β΄ τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Μουσείο Αργυροτεχνίας που βρίσκεται στο κάστρο των Ιωαννίνων.
Είκοσι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών και δύο εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν την καθιερωμένη πενθήμερη εκδρομή στην πόλη τής Θεσσαλονίκης, από 9 έως 13 Δεκεμβρίου 2024.
Ένα τριήμερο γεμάτο δημιουργικές προκλήσεις, διπλωματία και εμβάθυνση σε παγκόσμια ζητήματα έφτασε στο τέλος του! Δέκα μαθητές τού Ομίλου MUN τού Αρσακείου Γυμνασίου και Λυκείου Πατρών είχαν την τιμή και τη χαρά να συμμετάσχουν στο 19ο Μαθητικό Συνέδριο των Εκπαιδευτηρίων «Κωστέα-Γείτονα» (CGSMUN), στην Αθήνα.
Οι εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών κ. Ν. Γιαννακόπουλος, χημικός ΜSc-MEd, Π. Καφούσια, καθηγήτρια Αγγλικών, και Χ. Ζώτος, καθηγητής Πληροφορικής MSc, συμμετείχαν στην 4η διεθνή συνάντηση τού προγράμματος Erasmus+ RAISE, που πραγματοποιήθηκε στην Κρεμόνα τής Ιταλίας, στις 8 και 9 Δεκεμβρίου 2024.