Αρσάκεια Ιωαννίνων
Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, έχοντας κατακτήσει το λεξιλόγιο που αφορά στα φρούτα και στα λαχανικά (ενότητα 3 τής μεθόδου "Ζιg Ζαg 1"), συμμετείχαν σε δράσεις οι οποίες τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι.
Οι καθηγήτριες Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου και Δέσποινα Χαζηιωάννου προσκάλεσαν τους μαθητές να δραστηριοποιοιθούν στον προφορικό λόγο παίζοντας σκηνές τής καθημερινής ζωής (ψωνίζω φρούτα και λαχανικά στον μανάβη), αλλά και χρησιμοποιώντας τη μνήμη τους ακολουθώντας συγκεκριμένη σειρά φρούτων με τη βοήθεια μιας μπάλας.
Στη συνέχεια έπαιξαν το διασκεδαστικό ομαδικό παιχνίδι «φρουτοσαλάτα» σε ανοικτό χώρο τού Σχολείου, συμμετέχοντας ο καθένας με το όνομα ενός φρούτου (δραστηριότητα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου).
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα  από καταστάσεις τής καθημερινής ζωής και το ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα εκμάθησης.
Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις και επιτρέπουν μια διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας, τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο, βοηθώντας στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή τους.
Την επιμέλεια τής βιωματικής δραστηριότητας είχε η καθηγήτρια Γαλλικών κ.Όλγα Δασκαλοπούλου.