Αρσάκεια Ιωαννίνων

Οι διδακτικές επισκέψεις αποτελούν αναγκαίο συμπλήρωμα τής αγωγής των μαθητών, γιατί τους δίνουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τόπους που έχουν ιδιαίτερη μορφωτική αξία, να γνωρίσουν τα ανθρώπινα επιτεύγματα και να καλλιεργήσουν την κοινωνικότητά τους.

Οι εκδρομές, τις οποίες επιβάλλουν εκπαιδευτικοί λόγοι, είναι μέρος τής σχολικής ζωής και επομένως κρίνεται σκόπιμο να καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την πραγματοποίησή τους.
Με τον τρόπο αυτό το Σχολείο ανοίγεται στη ζωή και στην κοινωνία...

Διδακτική επίσκεψη Α΄ τάξης 

Τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021 οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού επισκέφθηκαν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου ξεναγήθηκαν από έμπειρους ξεναγούς.

Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο είναι το μεγαλύτερο μουσείο τής Ελλάδας και ένα από τα σημαντικότερα τού κόσμου.

Με αρχικό προορισμό να δεχθεί το σύνολο των ευρημάτων από ανασκαφές τού 19ου αιώνα, κυρίως από την Αττική αλλά και από άλλες περιοχές τής χώρας, σταδιακά αναδείχτηκε σε κεντρικό Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και εμπλουτίσθηκε με ευρήματα από όλα τα σημεία τού ελληνικού κόσμου.

Οι πλούσιες συλλογές του, που αριθμούν περισσότερα από 11.000 εκθέματα, προσφέρουν στον επισκέπτη ένα πανόραμα τού αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, από την προϊστορική περίοδο έως την ύστερη αρχαιότητα.


Διδακτική Επίσκεψη Β΄ τάξης

Τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021 οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού επισκέφθηκαν τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο τής Εφηβικής Σκηνής τού Εθνικού Θεάτρου, προκειμένου να λάβουν μέρος σε θεατρικό βιωματικό εργαστήριο με τίτλο: «Χτίζοντας την Αλλαγή: Ιστορίες που επείγουν».

Τα βιωματικά εργαστήρια τής Εφηβικής Σκηνής είναι σχεδιασμένα με βάση τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (Ατζέντα 2030 τού Ο.Η.Ε.) και στόχο έχουν να βοηθήσουν τους εφήβους μέσα από την εμπλοκή τους σε θεατρικές πρακτικές να προβληματιστούν πάνω σε καίρια ερωτήματα τής εποχής μας.

Τα παιδιά με την καθοδήγηση των εμψυχωτών-καλλιτεχνών είχαν τη μοναδική ευκαιρία να αναδείξουν προσωπικές, και όχι μόνο, οπτικές σχετικά με την κλιματική κρίση, τον θεματικό πυρήνα τού πρώτου κύκλου τού εργαστηρίου.

Στο πλαίσιο τής δράσης αυτής οι μαθητές, μέσα από ασκήσεις ενεργοποίησης τού σώματος και τής σκέψης, παιχνίδια ρόλων και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες, "έχτισαν" σε ομάδες μια ιστορία για την κλιματική αλλαγή την οποία μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους, συμβάλοντας στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση απέναντι στο φαινόμενο και αντιμετωπίζοντας τους εαυτούς τους ως φορείς αλλαγής.