Αρχικά, μέσα από παρουσίαση που έγινε στην τάξη, ενημερώθηκαν για τη θεσμοθέτηση αυτής τής ημέρας και τη σημασία προώθησης τής πολυγλωσσίας στο πλαίσιο μιας διαπολιτισμικής επαφής και επικοινωνίας των λαών. Στη συνέχεια, αφού άντλησαν πληροφορίες από σχετικό φύλλο εργασίας για τις οικογένειες γλωσσών, έλαβαν οδηγίες στη γαλλική γλώσσα προκειμένου να βρουν στο διαδίκτυο λέξεις σε 16 διαφορετικές γλώσσες. Σκοπός τής εργασίας αυτής ήταν να μελετήσουν οι μαθητές τα αποτελέσματα των ερευνών στην τάξη και, εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά, να διαπιστώσουν τον βαθμό συγγένειας των ινδοευρωπαϊκών γλωσσών και να τις απεικονίσουν στο δικό τους δέντρο ινδοευρωπαϊκών γλωσσών. Οι εργασίες τους αναρτήθηκαν σε ταμπλό τού Σχολείου, όπως και οι σημαίες των ευρωπαϊκών χωρών τις οποίες φιλοτέχνησαν οι μαθητές. Στο ίδιο ταμπλό αναρτήθηκαν πληροφορίες γλωσσολογικού και πολιτισμικού περιεχομένου τις οποίες οι μαθητές είχαν επεξεργαστεί στην τάξη.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-a/ta-nea-mas/events-activities/29779-les-familles-des-langues#sigProIdced9579235
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-a/ta-nea-mas/events-activities/29779-les-familles-des-langues#sigProIdced9579235