Ο αρχισυντάκτης τής σχολικής εφημερίδας «ο Ντελάλης» τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού Άγης Καράμπελας, μαθητής τής Β΄ τάξης, μαζί με τη Διευθύντρια κ. Ευδοκία Πατσιλινάκου, επισκέφθηκαν την Επόπτρια των Σχολείων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας κ. Νέλλη Παππά, γλωσσολόγο PhD.
Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024, με συνοδό την κ. Μαίρη Μαρίν, υπεύθυνη τής Ζώνης Πολιτισμού και Επιστημών Λέσχη MUN, 9 μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Μοντέλου Ηνωμένων Εθνών (MUN), είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την πρεσβεία τής Κροατίας. Ως εκπρόσωποι τής χώρας αυτής στο επικείμενο CGS MUN (Costeas-Geitonas School Model United Nations), οι μαθητές μας είχαν την τιμή να συνομιλήσουν με την ίδια την πρόξενο κ. Olga Klinger.
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τού Αγγλικού Τμήματος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού για τον εορτασμό τού Halloween, την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024, στη Β΄ τάξη τής κ. Εβίτας Παπαστόιτση πραγματοποιήθηκε εργαστήριο δημιουργικής γραφής και την επόμενη μέρα, Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2024, διεξαγωγή διαγωνισμού δημιουργικής γραφής "Short Story". Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και, συμμετέχοντας στο πνεύμα και την ατμόσφαιρα τού Halloween, να δημιουργήσουν μικρές ιστορίες γεμάτες φαντασία, μυστήριο και ευρηματικότητα.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο τού προγράμματος «Φυτοχημεία στα παρτέρια τού Σχολικού Κήπου», την Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024, επισκέφθηκαν το Βοτανικό Πάρκο Αττικής (Λεωφ. Λαυρίου 177, Κορωπί) για μία συναρπαστική εξερεύνηση τού χώρου και μία πρώτη γνωριμία με τον χλωριδικό πλούτο τής χώρας μας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες τής Β΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο τού προγράμματος "Myth2Space - Artemis Mission", την Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024, επισκέφθηκαν το Κέντρο Επισκεπτών τού Ινστιτούτου Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών και Τηλεπισκόπησης, που λειτουργεί στην Πεντέλη από το 1995. Βασικός στόχος τού κέντρου είναι η διάχυση επιστημονικών γνώσεων προς το ευρύ κοινό, και ειδικά στους νέους, και η πληροφόρηση τού κοινού για τα νέα επιτεύγματα και τις ανακαλύψεις στην Αστρονομία και τη Μετεωρολογία.
Την Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες τής Γ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού παρακολούθησαν τη θαυμάσια θεατρική παράσταση «Οι 12 Ένορκοι», στο θέατρο "Αλκμήνη". Η παράσταση αυτή, η οποία πραγματοποιείται για 10 συναπτά έτη, αποτελεί θεατρική απόδοση τού σεναρίου που ο Reginald Rose έγραψε το 1954 για την τηλεταινία: «12 Angry Men». Το σενάριο τού Rose προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στον κόσμο, μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο το 1957 σε σκηνοθεσία τού Sidney Lume, μεταφράστηκε και έγινε ταινία σε πολλές χώρες, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ρωσία και η Ινδία.
Στο πλαίσιο τού σχεδίου δράσης: «Σχέσεις Σχολείου και οικογένειας, ανάπτυξη αξιών, δεξιοτήτων και πολιτισμού», το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία το σεμινάριο «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: Προγραμματισμός για όλους», ειδικά για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και των μαθητριών τού Σχολείου μας. Συγκεκριμένα, με αφορμή την προώθηση τής Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού 2024, πραγματοποιήθηκαν πολλές και ποικίλες δράσεις για εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024, στο θέατρο των Αρσακείων Ψυχικού, μία ευχάριστη έκπληξη περίμενε τούς μαθητές και τις μαθήτριες τής Β΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού. Η Διευθύντρια τού Β΄ Αρσακείου Γενικού Λυκείου κ. Στέλλα Νάκη, φιλόλογος PhD, μας προσκάλεσε στο θέατρο για να συναντήσουμε δύο απόφοιτους τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου και Λυκείου Ψυχικού: τον Αλέξανδρο Παπαναστασίου, αργυρό Ολυμπιονίκη τού πόλο, και τον Οδυσσέα Μασμανίδη, Πρωταθλητή τού πόλο.
Στο πλαίσιο τού σχεδίου δράσης: «Βία - Συμμορία - Εκφοβισμός: Πρόληψη και Αντιμετώπιση», την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές και μαθήτριες τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού παρακολούθησαν στο Θέατρο ημερίδα σχετική με τη βία και τον εκφοβισμό μεταξύ των εφήβων, φαινόμενο ανησυχητικό, η έξαρση του οποίου απαιτεί επαγρύπνηση και άμεση αντιμετώπιση με παράλληλη ενημέρωση παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων.