Αρσάκεια Ιωαννίνων
Πολιτιστική εκδρομή στην Επίδαυρο

Το Σάββατο 15 Ιουνίου 2024 η πολιτιστική ομάδα «Χάριν παιδείας και παιδιάς» τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων για το σχολικό έτος 2023-2024, οργάνωσε πολιτιστική μονοήμερη εκδρομή στην Επίδαυρο, το Λυγουριό Αργολίδας και το Ναύπλιο, με θέματα:

«Ψηφιακός Ευκλείδης: Νέες προοπτικές στη διδασκαλία τής Γεωμετρίας»

Η καθηγήτρια Μαθηματικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευρυδίκη Τζεφριού, στις 27 Απριλίου 2024, παρακολούθησε την ημερίδα τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), με τίτλο «Ψηφιακός Ευκλείδης: Νέες προοπτικές στη διδασκαλία τής Γεωμετρίας», που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (Πύργος Βιβλίων, στην υποδοχή τής Εθνικής Βιβλιοθήκης τής Ελλάδας).

«Διδακτικά σχεδιάσματα σε Αρχαία Ελληνικά, Γλώσσα, Λογοτεχνία και Ιστορία»

Εκπαιδευτικοί τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού παρακολούθησαν τα «Διδακτικά σχεδιάσματα σε Αρχαία Ελληνικά, Γλώσσα, Λογοτεχνία και Ιστορία», επιμορφώσεις που οργανώθηκαν από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φιλολόγων (ΠΕ02) τής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Β΄ Αθήνας κ.  Χαρινέλα Τουρνά καθόλη τη διάρκεια τού έτους.

Έκθεση ζωγραφικής Ελένης Βλάχου-Τσοτσορού «Sub Rosa»

Την Παρασκευή 26 Απριλίου, μέλη τής πολιτιστικής ομάδας «Χάριν Παιδείας και Παιδιάς» τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού παρευρέθησαν στα εγκαίνια τής έκθεσης ζωγραφικής τής εικαστικού κ. Ελένης Τσοτσορού, καθηγήτριας Καλλιτεχνικών τού Σχολείου μας.

Επιμόρφωση στο μάθημα τής Ιστορίας

Η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαρία Σκούρτη παρακολούθησε τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο, διάρκειας 24 ωρών, με θέμα «Διδάσκοντας την Ιστορία μέσω των πηγών». Το σεμινάριο, που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας και το Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών (Ι.Ι.Ε.) τού Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (Ε.Ι.Ε.), πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο τού Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών «Λεωνίδας Ζέρβας» στις 6, 13 και 20 Απριλίου 2024.

Σεμινάριο για την ενεργοποίηση τής μνήμης των μαθητών

Στις 3 Μαρτίου 2024 οι καθηγήτριες τού Α΄ Αρσακείου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη, φιλόλογος, και  Μαρία Μαρίν, καθηγήτρια Αγγλικών, παρακολούθησαν το δίωρο διαδικτυακό σεμινάριο τής κ. Αναστασίας Σπυροπούλου, Editor in Chief of ELT NEWS, που διοργανώθηκε από το περιοδικό "ELT NEWS", με θέμα «Μα… το έχω πει εκατό φορές και δεν το θυμούνται… Γιατί;»

Επίσκεψη τής πολιτιστικής ομάδας «Χάριν παιδείας και παιδιάς» στην Εθνική Πινακοθήκη

Το απόγευμα τής Τετάρτης 13 Μαρτίου 2024 δέκα καθηγητές, μέλη τής πολιτιστικής ομάδας «Χάριν παιδείας και παιδιάς» τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού επισκέφθηκαν την Εθνική Πινακοθήκη, όπου και ξεναγήθηκαν, από ιστορικό Tέχνης και Mουσειοπαιδαγωγό τού ιδρύματος, στα έργα τού 2ου και 3ου ορόφου.

«Το δαχτυλικό αποτύπωμα τής οξειδοαναγωγής»

Η Εποπτεία και ο Συντονισμός των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας οργάνωσαν την Ημέρα Φυσικών Επιστημών, στις  9 Φεβρουαρίου 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων με συμμετοχή εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών από όλα τα Αρσάκεια - Τοσίτσεια Σχολεία τής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πατήστε εδώ).

Κύκλος επιμόρφωσης - Κυκλική οικονομία στην πράξη

Η υπεύθυνη τής Ομάδας ASPnet UNESCO, φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη, παρακολούθησε επιμόρφωση, διάρκειας 14 ωρών, με θέμα την Κυκλική Οικονομία (Δεκέμβριος 2023-Ιανουάριος 2024). Το εργαστήριο διοργάνωσε η ειδική σε θέματα περιβάλλοντος και μέλος τής ομάδας SciCo (Science Communication) κ. Στελλίνα Κουλουζάκη.

Εμψύχωση εργαστήριου Ρητορικής για τα ελληνικά σχολεία των Βρυξελλών

Με ιδιαίτερη χαρά η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη αποδέχθηκε την τιμητική πρόσκληση τού Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης Βρυξελλών για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διήμερου εργαστηρίου για την αξιοποίηση τής Ρητορικής στην εκπαίδευση, στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2024. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά υλοποίησης ενός ανάλογου εργαστήριου (η πρώτη ήταν την περσινή χρονιά και αφορούσε σε όλα τα ευρωπαϊκά ελληνικά σχολεία), το οποίο έδωσε έμφαση στις ποικίλες δραστηριότητες προφορικού λόγου και δημιουργικής σκέψης, που μπορούν να ενδυναμώσουν την αγάπη για τη μητρική γλώσσα.