Η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαρία Σκούρτη παρακολούθησε τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο, διάρκειας 24 ωρών, με θέμα «Διδάσκοντας την Ιστορία μέσω των πηγών». Το σεμινάριο, που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας και το Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών (Ι.Ι.Ε.) τού Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (Ε.Ι.Ε.), πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο τού Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών «Λεωνίδας Ζέρβας» στις 6, 13 και 20 Απριλίου 2024.
Στις 3 Μαρτίου 2024 οι καθηγήτριες τού Α΄ Αρσακείου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη, φιλόλογος, και Μαρία Μαρίν, καθηγήτρια Αγγλικών, παρακολούθησαν το δίωρο διαδικτυακό σεμινάριο τής κ. Αναστασίας Σπυροπούλου, Editor in Chief of ELT NEWS, που διοργανώθηκε από το περιοδικό "ELT NEWS", με θέμα «Μα… το έχω πει εκατό φορές και δεν το θυμούνται… Γιατί;»
Το απόγευμα τής Τετάρτης 13 Μαρτίου 2024 δέκα καθηγητές, μέλη τής πολιτιστικής ομάδας «Χάριν παιδείας και παιδιάς» τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού επισκέφθηκαν την Εθνική Πινακοθήκη, όπου και ξεναγήθηκαν, από ιστορικό Tέχνης και Mουσειοπαιδαγωγό τού ιδρύματος, στα έργα τού 2ου και 3ου ορόφου.
Η Εποπτεία και ο Συντονισμός των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας οργάνωσαν την Ημέρα Φυσικών Επιστημών, στις 9 Φεβρουαρίου 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων με συμμετοχή εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών από όλα τα Αρσάκεια - Τοσίτσεια Σχολεία τής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πατήστε εδώ).
Η υπεύθυνη τής Ομάδας ASPnet UNESCO, φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη, παρακολούθησε επιμόρφωση, διάρκειας 14 ωρών, με θέμα την Κυκλική Οικονομία (Δεκέμβριος 2023-Ιανουάριος 2024). Το εργαστήριο διοργάνωσε η ειδική σε θέματα περιβάλλοντος και μέλος τής ομάδας SciCo (Science Communication) κ. Στελλίνα Κουλουζάκη.
Με ιδιαίτερη χαρά η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη αποδέχθηκε την τιμητική πρόσκληση τού Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης Βρυξελλών για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διήμερου εργαστηρίου για την αξιοποίηση τής Ρητορικής στην εκπαίδευση, στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2024. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά υλοποίησης ενός ανάλογου εργαστήριου (η πρώτη ήταν την περσινή χρονιά και αφορούσε σε όλα τα ευρωπαϊκά ελληνικά σχολεία), το οποίο έδωσε έμφαση στις ποικίλες δραστηριότητες προφορικού λόγου και δημιουργικής σκέψης, που μπορούν να ενδυναμώσουν την αγάπη για τη μητρική γλώσσα.
Η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη παρακολούθησε, στις 25 Ιανουαρίου 2024, δίωρο σεμινάριο τής Προέδρου τού Ομίλου για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (Ο.Ι.Ε.Ε.), Συντονίστριας Εκπαιδευτικού έργου τής Γ΄ Αθήνας κ. Κικκής Σακκά, με θέμα: «Είναι το παρελθόν μια ξένη χώρα; Ερευνητικά δεδομένα και σκέψεις για τη διδασκαλία τής ιστορίας στο ελληνικό σχολείο».
Τον Ιανουάριο τού 2024 ολοκληρώθηκε η συνεργασία τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού με το Εργαστήριο Ψυχογλωσσολογίας και Νευρογλωσσολογίας τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, που λειτουργεί υπό τη Διεύθυνση τής καθηγήτριας Γλωσσολογίας κ. Σπυριδούλας Βαρλοκώστα, στο ερευνητικό έργο «Language and Executive Function Intervention Strategies in Language Disorders» [Παρεμβατικές στρατηγικές γλώσσας και εκτελεστικής λειτουργίας στις γλωσσικές διαταραχές].
Η καθηγήτρια Τεχνολογίας τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ελένη Γαλιάνδρα παρακολούθησε επιτυχώς τη μικτής μορφής επιμόρφωση (8 ώρες σύγχρονη, 20 ώρες ασύγχρονη, 8 ώρες μελέτη για την εκπόνηση διδακτικού σεναρίου), στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, με τίτλο «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ» συνολικής διάρκειας 36 ωρών, η οποία περιελάμβανε εκπόνηση διδακτικού σεναρίου, δραστηριοτήτων και ολοκλήρωση ερωτήσεων αυτοαξιολόγησης.
Η καθηγήτρια Πληροφορικής τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Πολυξένη Σιούτη παρακολούθησε επιτυχώς τη μικτής μορφής επιμόρφωση (8 ώρες σύγχρονη, 20 ώρες ασύγχρονη, 8 ώρες μελέτη για την εκπόνηση διδακτικού σεναρίου), στα Νέα Προγράμματα Σπουδών με τίτλο «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ», συνολικής διάρκειας 36 ωρών, η οποία περιελάμβανε εκπόνηση διδακτικού σεναρίου, δραστηριοτήτων και ολοκλήρωση ερωτήσεων αυτοαξιολόγησης.