Αρσάκεια Ιωαννίνων
Με την εισήγηση «Το μοντέλο ενσωμάτωσης των διαδραστικών πινάκων στην εκπαιδευτική διαδικασία στα Αρσάκεια Γυμνάσια» συμμετείχαν οι καθηγητές των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού κ. Παντελής Κατηνιώτης, Ευάγγελος Αργυράκης,  Στέλλα Νάκη, Μαρίλη Δουζίνα, Φώτης Κοτσαλίδης, Άννα Τζώρτζη και Στέλλα Ανδρεαδάκη στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Αξιοποίηση των τεχνολογιών τής Πληροφορίας και τής Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη».
Το Συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 21 έως 23 Ιουνίου 2013 στη Σύρο, οργανώθηκε από την Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών τής Πληροφορίας και τής Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (e-Δίκτυο-ΤΠΕ) υπό την αιγίδα τού Υπουργείου Παιδείας.
Στην ομιλία του ο καθηγητής-Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Παντελής Κατηνιώτης παρουσίασε ενδελεχώς το χρονικό τής διαδικασίας ενσωμάτωσης των διαδραστικών πινάκων στη διδακτική και τη μαθησιακή διαδικασία στα Αρσάκεια Γυμνάσια από το 2009 έως σήμερα και ανέλυσε τις δράσεις επιμόρφωσης καθηγητών που οργάνωσε και υλοποίησε η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία. Επίσης, έκανε εκτενή αναφορά στα ευρήματα και τα συμπεράσματα έρευνας που διεξήχθη κατά το σχολικό έτος 2011-2012, με δείγμα 146 εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στα Αρσάκεια Γυμνάσια Ψυχικού, Εκάλης, Θεσσαλονίκης και Πατρών. Σκοπός τής έρευνας ήταν η διερεύνηση τής εξοικείωσης των εκπαιδευτικών των Αρσακείων με τις τεχνολογίες τής Πληροφορίας και των Επικοινωνιών και η ανάλυση των στάσεών τους απέναντι σε διάφορα θέματα που άπτονται τής αξιοποίησης των διαδραστικών πινάκων.
Στο τέλος τής ομιλίας, ο κ. Κατηνιώτης και η καθηγήτρια Πληροφορικής κ. Τζώρτζη απάντησαν σε ερωτήσεις των ακροατών που σχετίζονταν με τη μεθοδολογία τής έρευνας και τη διαδικασία ενσωμάτωσης τής χρήσης των διαδραστικών πινάκων στις διδακτικές πρακτικές των καθηγητών των Αρσακείων Γυμνασίων.