Ημερολόγιο

Μάιος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 18 1 2 3 4
week 19 5 6 7 8 9 10 11
week 20 12 13 14 15 16 17 18
week 21 19 20 21 22 23 24 25
week 22 26 27 28 29 30 31
001


Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε εδώ
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Αγαπημένοι Γονείς και Κηδεμόνες,

Νέα σχολική χρονιά, αισιόδοξα οράματα, ευκταίοι στόχοι! Τα Αρσάκεια Δημοτικά Σχολεία Ψυχικού σάς καλωσορίζουν με χαρά και με την ωραία προσδοκία τής ευχάριστης και γόνιμης συνεργασίας ως συνοδοιπόρους και συμπαραστάτες στην κοινή προσπάθεια να προσφέρουμε στους μαθητές ποιοτική και ουσιαστική μόρφωση και αγωγή.

Ο Αρσάκειος κόσμος είναι πάντοτε ανοιχτός και φωτεινός στις καινούργιες προκλήσεις, στις εμπνευσμένες δοκιμές, στις πλούσιες εμπειρίες. Επιδιώκει να εξελίσσεται, να προοδεύει, να αναπτύσσεται. Επιμένει στην ολόπλευρη καλλιέργεια του παιδιού ως ανθρώπου που μεγαλώνει όμορφα και σωστά, για να γίνει ένας σπουδαίος συνάνθρωπος, ένας υπεύθυνος και δημιουργικός ενήλικος.

Σας ευχαριστούμε που μας έχετε εμπιστευτεί ό, τι πιο πολύτιμο υπάρχει στη ζωή σας. Έχουμε τη γνώση, τη βούληση, την επιθυμία, το χρέος, την πίστη να τιμούμε τις αξίες που υπηρετούν τα Αρσάκεια Σχολεία, κοντά 200 χρόνια σήμερα. Ευχόμαστε από καρδιάς καλή αρχή και καλή δύναμη σε όλους μας!

Η Διευθύντρια
Στυλιανή Μέλλιου-Κοτρωνιά
και
το Διδακτικό Προσωπικό

001


Ευχαριστούμε τους μαθητές του Γ' Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού για τις όμορφες στιγμές που μας χαρίζουν...

Ευχαριστούμε τους μαθητές του Γ' Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού για τις όμορφες στιγμές που μας χαρίζουν...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σας προσκαλούμε στην Τελετή Αποφοίτησης
των μαθητών της ΣΤ’ τάξης
που θα πραγματοποιηθεί
την Τρίτη 11 Ιουνίου 2019
και ώρα 8.00 μ.μ.
στο Θέατρο των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού.
Δείτε την πρόσκληση και το πρόγραμμα
Ο όρος διαθεματικότητα αφορά στη διερεύνηση και στη μελέτη ενός θέματος που προσεγγίζεται από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. Ζώντας σε έναν κόσμο όπου όλες οι πλευρές συνδέονται, είναι απαραίτητο και η γνώση να αντιμετωπίζεται ως ενιαία ολότητα και όχι αποσπασματικά. Ταυτόχρονα δε να συνδέεται με την ίδια τη ζωή.
Έτσι, η αυτοτελής διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων, η οποία αποκτάται με την ανάλυση και την εξειδίκευση, ενοποιείται στην ψυχή και στο μυαλό των μαθητών μέσα από μια συνθετική και βιωματική διαδικασία. Η ενοποίηση της γνώσης είναι ένα αίτημα της εποχής μας, γι΄αυτό και ο προσανατολισμός της εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια γίνεται μέσα από αυτό το πνεύμα και ειδικότερα μέσα από τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα που απαιτούν την εκπόνηση διαθεματικών δραστηριοτήτων (projects). Στο πλαίσιο αυτό ποικίλες και καινοτόμες δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν και συνεχίζουν να πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, μέσα από τα διάφορα διαθεματικά προγράμματα των τάξεων που πρόκειται να παρουσιαστούν μέσα στον μήνα Μάιο ως εξής:

Ο όρος διαθεματικότητα αφορά στη διερεύνηση και στη μελέτη ενός θέματος που προσεγγίζεται από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. Ζώντας σε έναν κόσμο όπου όλες οι πλευρές συνδέονται, είναι απαραίτητο και η γνώση να αντιμετωπίζεται ως ενιαία ολότητα και όχι αποσπασματικά. Ταυτόχρονα δε να συνδέεται με την ίδια τη ζωή.
Έτσι, η αυτοτελής διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων, η οποία αποκτάται με την ανάλυση και την εξειδίκευση, ενοποιείται στην ψυχή και στο μυαλό των μαθητών μέσα από μια συνθετική και βιωματική διαδικασία. Η ενοποίηση της γνώσης είναι ένα αίτημα της εποχής μας, γι΄αυτό και ο προσανατολισμός της εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια γίνεται μέσα από αυτό το πνεύμα και ειδικότερα μέσα από τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα που απαιτούν την εκπόνηση διαθεματικών δραστηριοτήτων (projects). Στο πλαίσιο αυτό ποικίλες και καινοτόμες δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν και συνεχίζουν να πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, μέσα από τα διάφορα διαθεματικά προγράμματα των τάξεων που πρόκειται να παρουσιαστούν μέσα στον μήνα Μάιο ως εξής:

Η Παιδαγωγική και μορφωτική αξία του παραμυθιού
Η παιδαγωγική και μορφωτική αξία του παραμυθιού έχει πολλές παραμέτρους καθώς:
• Καλλιεργεί τη μητρική γλώσσα με τις πρακτικές αναδιήγησης και δραματοποίησης.
• Διεγείρει τη φαντασία και αναπτύσσει τη δημιουργικότητα, επεκτείνει τη σκέψη, αξιοποιεί τις δυνατότητες των παιδιών.
• Καλλιεργεί το διάλογο και τη γλωσσική έκφραση, ευνοεί την πολυφωνία των απόψεων, διευρύνει το λεξιλόγιο.
• Τρέφει και εξασκεί τη μνήμη.
• Αναπτύσσει την κριτική και δημιουργική σκέψη των μαθητών.
• Καλλιεργεί το συναίσθημα.
Κατά συνέπεια, ένα παιδί μαθαίνει πιο ευχάριστα και εποικοδομητικά μέσα από τα παραμύθια και τις παιγνιώδεις δραστηριότητες που ο εκπαιδευτικός έχει σχεδιάσει.
«Μια φορά κι έναν καιρό…» κι ευτυχώς όχι μόνο μια φορά, μα σε κάθε καιρό υπάρχουν παραμύθια και παραμυθάδες.