Ημερολόγιο

Αύγουστος 2019
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 31 1 2 3
week 32 4 5 6 7 8 9 10
week 33 11 12 13 14 15 16 17
week 34 18 19 20 21 22 23 24
week 35 25 26 27 28 29 30 31
10th International Model United Nations (MILAN MUN)
Δεκαμελής ομάδα μαθητών από την Α΄ και τη Β΄ τάξη τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού συμμετείχε στο 10ο Διεθνές Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών τού Μιλάνου, μετά από πρόσκληση τού Civico Liceo Linguistico A. Manzoni. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στους χώρους τού ιταλικού σχολείου καθώς και στους χώρους τού πανεπιστημίου Bocconi, στο Μιλάνο, από τις 11 έως τις 14 Μαρτίου 2015.

Μαθητές τού Maurick College Holland στο Αρσάκειο Λύκειο Πατρών
Σαράντα πέντε μαθητές από το Maurick College τής Ολλανδίας επισκέφθηκαν το Αρσάκειο Λύκειο Πατρών, την Τετάρτη 22 Απριλίου 2015, στο πλαίσιο τού 3ου Μαθητικού Συνεδρίου Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας, που συνδιοργάνωσε το Αρσάκειο Λύκειο Πατρών και το Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσασατολισμού Πάτρας (ΚΕ.ΣΥ.Π.), με θέμα «Escape: Μία εκπαιδευτική αθλητική πρόσκληση για την ανάπτυξη τής αυτογνωσίας των μαθητών».

Το Λύκειο των Ελληνίδων Ραφήνας στο Αρσάκειο

Μέλη και φίλοι τού Λυκείου των Ελληνίδων Ραφήνας περιηγήθηκαν το πρωί τού Σαββάτου 21/3/2015 έναν από τους εμβληματικότερους χώρους στην  ιστορία της γυναικείας εκπαίδευσης, το συγκρότημα των Αρσακείων Σχολείων στο Ψυχικό.  
Ρεπορτάζ και φωτογραφίες από την επίσκεψη και ξενάγηση δείτε εδώ.

Ενεργοί μαθητές … ενεργοί πολίτες:  Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα COBWEB
Οι μαθητές του Αρσακείου Γενικού Λυκείου Πατρών συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμαCOBWEB σε συνεργασία με το Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Πανεπιστημίου Πατρών

Το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο με τίτλο COBWEB (Citizen OBservatory WEB, Δίκτυο Παρατηρήσεων Πολιτών) αναπτύσσει ένα πλαίσιο παρατήρησης που διευκολύνει τη συλλογή κατάλληλης περιβαλλοντικής πληροφορίας, μέσω κινητών τηλεφώνων και άλλων φορητών συσκευών από τους πολίτες. Απώτερος στόχος είναι η χρήση της περιβαλλοντικής πληροφορίας στην έρευνα, στη λήψη αποφάσεων και στη χάραξη πολιτικής. Η υποδομή που σχεδιάζεται διερευνά τη δυνατότητα χρήσης τεχνικών crowdsourcing (πληθοπορισμός, δηλ. συμμετοχή, μέσω ανοικτής πρόσκλησης, μεγάλων ομάδων εθελοντών για  συλλογή δεδομένων) και αξιοποίησης της έννοιας «πολίτες  αισθητήρες», μέσω της  χρήσης φορητών συσκευών (
smartphonestablets) για συλλογή δεδομένων και γεωγραφικής πληροφορίας.

Προφορικές εξετάσεις τού Πανεπιστημίου τού Cambridge
Τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014 διεξήχθησαν στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού οι προφορικές εξετάσεις για την απόκτηση αγγλικών διπλωμάτων τού Πανεπιστημίου Cambridge για τα πτυχία First Certificate for Schools, Advanced & Proficiency.

Επιχειρηματικότητα και Ψηφιακή Τεχνολογία στο Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Πατρών
Ομάδα μαθητών τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών, στο πλαίσιο Προγράμματος Επιχειρηματικότητας Νέων τού Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ) που υποστηρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας, ίδρυσαν την εικονική εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές Thumbs App-Development. Η εικονική μαθητική εταιρεία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές που παρέχουν ασφάλεια και προστασία στον πολίτη.

32ος Αυθεντικός Μαραθώνιος τής Αθήνας

Στις 9 Νοεμβρίου 2014, 150 μαθητές και γονείς μαθητών των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων, ανάμεσα σε 35.000 συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο, έλαβαν μέρος στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός τής χρονιάς, τον 32ο Αυθεντικό Μαραθώνιο τής Αθήνας.

Δενδροφύτευση στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών
Με σύνθημα το τρίπτυχο «Φύση - Παιδεία - Γνώση», τα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών διοργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία το πρωί τής Κυριακής 2 Νοεμβρίου 2014, ευρεία δενδροφύτευση στον χώρο τού κτηριακού συγκροτήματος, στο Πλατάνι τού Ρίου.

H Πρύτανις τού Πανεπιστημίου Πατρών επισημοποιεί τη Συνεργασία τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών με Τμήματα τού Πανεπιστημίου
Πρύτανις τού Πανεπιστημίου Πατρών επισημοποιεί τη Συνεργασία τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών με Τμήματα τού Πανεπιστημίου.

Επιμόρφωση Νηπιαγωγών Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων
Την Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014, οι νηπιαγωγοί των Αρσακείων Νηπιαγωγείων Ψυχικού και Εκάλης συμμετείχαν σε ημερίδα με θέμα «Τρισδιάστατα αντικείμενα και οι επίπεδες αναπαραστάσεις τους. Μια σχέση μέσα από την Τέχνη, τη Φιλοσοφία και τη Γεωμετρία», στο Μουσείο Ηρακλειδών. Η ημερίδα οργανώθηκε στη λογική ότι η σφαιρικότητα τής ανθρώπινης σκέψης και αντίληψης απαιτεί πολλές φορές την διασύνδεση των Μαθηματικών με τη Φιλοσοφία και την Τέχνη.