Στο πλαίσιο τού ευρωπαικού προγράμματος e-Twinning με θέμα “Touring The Modern Magna Grecia” 18 μαθητές τής Γ΄ τάξηςτού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου, μαζί με τρεις καθηγητές τους, την υπεύθυνη τού προγράμματος κ. Αθηνά Γκαρμπολά, την καθηγήτρια Αγγλικής κ. Ιωάννα Παπαδήμα και την καθηγήτρια Πληροφορικής κ. Αρχοντία Σαββιδάκη, πραγματοποίησαν εκδρομή στην Κάτω Ιταλία, από τις 30 Μαρτίου 2019 έως τις 2 Απριλίου 2019.
Σημαντική διάκριση για την μαθήτρια Αναστασία-Αργυρώ Κουντούρη τού Γ΄2 τμήματος τού Β΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης που προκρίθηκε, το Σάββατο 11 Μαΐου 2019, στον τελικό τού 18ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Microsoft Office Specialist στο Word.
Οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης επισκέφθηκαν, την Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019, το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών στο πλαίσιο τής συνεργασίας τους με το ίδρυμα για μια ελκυστική προσέγγιση τής Βυζαντινής Ιστορίας.
Τα παιδιά τής Α΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης συμετείχαν, στις 14 Φεβρουαρίου 2019, στο παζάρι των Αρσακείων-Τοσιτσείων Γυμνασίων Εκάλης που πραγματοποιήθηκε για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Με αφορμή την τρέχουσα επικαιρότητα στη γαλλική κοινωνία, και συγκεκριμένα στο πλαίσιο τής ενημέρωσης σχετικά με τις κινητοποιήσεις των Gilets Jaunes, οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Γαλλικού Τμήματος τού Β΄ Αρσακείο-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Κικίλια, παρακολούθησαν την παρουσίαση τής συμμαθήτριάς τους Στέλλας Κυρίτση.
Οι μαθητές τού Β΄ Αρσάκειου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, στο πλαίσιο τής κοινωνικής δράσης τού Σχολείου, την Τρίτη 5 Μαρτίου 2019, προσέφεραν στην Κοινωνική μέριμνα τού Δήμου Κηφισιάς, Νέας Ερυθραίας και Κοινότητας Εκάλης, λαχανικά που συνέλεξαν από τον βιολογικό λαχανόκηπο που διατηρούν τα τελευταία χρόνια στον χώρο τού Σχολείου.
Στις 20 Φεβρουαρίου 2019 τα Α΄ και Β΄ Αρσάκεια-Τοσίτσεια Γυμνάσια Εκάλης σε συνεργασία με τη Συμβουλευτική Υπηρεσία Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατλισμού διοργάνωσαν την «Ημέρα Σταδιοδρομίας» για τους μαθητές τής Γ΄ τάξης, με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών για το μέλλον και τις επαγγελματικές τους επιλογές.