1520

Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
image001a

Για να δείτε τα δώρα που θα κληρωθούν στη λαχειοφόρο αγορά για όλους τους μαθητές , πατήστε εδώ

Η δασκάλα μας ανακοινώνει:
Θα πάμε στο γυμνάσιο,
θα δείτε το χώρο του Σχολείου να μεγαλώνει
και πως δεν έχει μεγάλη διαφορά
από του δημοτικού τα παχιά σκαλιά
που ανεβαίνατε για έξι ολόκληρες χρονιές
και έχουν πατήσει τόσες γενιές !

Θα ανακαλύψετε μυστικά,
που με την δική σας την σειρά
θα αποκαλύψετε στα δικά σας τα παιδιά
όταν θα φτάσουν στην ηλικία
να καταλαβαίνουν τη σοφία
και να ανεβαίνουν τα σκαλιά,
που όταν ήτανε μικρές
περπατούσανε στις σκάλες…

1

2
Και που μάθατε να λέτε
την προπαίδεια… και να κλαίτε
που τέλειωσε το Δημοτικό,
και που με μεγάλη Αγκαλιά,
σας περιμένουν καινούργιες δασκάλες
να σας μάθουν μυστικά
που θα αποκαλύψετε στα δικά σας τα παιδιά
που θα τα αποκαλύψουν και αυτά
σε όλου του κόσμου τα παιδιά
για να μάθει όλη η Γη
πως… το Γυμνάσιο είναι καινούρια αρχή.

Γιατί της Γνώσης τα φτερά
θα πετούν με σιγουριά
για να την δώσουν στα παιδιά
που αγχώνονται τρομερά
με την ιδέα της Αρχής
που κυριαρχεί στην επιφάνεια της Γης.

Ποίημα από τη  μαθήτρια Ρέα  Σχοινά
τής Στ΄ 2 τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με αφορμή την επίσκεψη των μαθητών στο  Γυμνάσιο

Υποκατηγορίες

Η τέχνη, ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας, είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική, ως μορφή τέχνης, είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας, η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφραστούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα αυτή η δημιουργική διαδικασία τα βοηθάει σιγά σιγά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχθούν τις διάφορες πτυχές τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο τής αξιοποίησης τής παιδευτικής αυτής διαδικασίας και τής ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη, φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα και κολλάζ με ποικίλη θεματολογία.