Στο πλαίσιο τής διδασκαλίας Λογοτεχνικών Κειμένων, την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές τού Γ΄3 τμήματος τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού δραματοποίησαν, υπό την καθοδήγηση τής θεατρολόγου κ. Έλενας Κορρέ, το διήγημα τού Άντον Τσέχωφ (Ρωσία 1860-1904): «Ο παχύς και ο αδύνατος», καθώς και αποσπάσματα τού γαλλικού θεατρικού έργου «Η υπόθεση τής οδού Λουρσίν» τού Γάλλου δραματουργού Ευγένιου Λαμπίς (Eugene Labiche, 1815-1888).
Στο πλαίσιο τού μαθήματος τής Αρχαίας Ιστορίας, θέτοντας ως στόχο τη βιωματική προσέγγιση τής ιστορίας και τής ιστορικής έρευνας, μαθητές τού Α΄2 και Α΄3 τμήματος τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με την ενθάρρυνση και καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους, φιλολόγου κ. Ειρήνης Φαραντούρη, επισκέφθηκαν, στη διάρκεια τού α΄ τετραμήνου, αρχαιολογικούς χώρους που σχετίζονται με τις ενότητες τής αρχαίας ιστορίας που διδάσκονται.
Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024 το τμήμα Β΄3 τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο των εθελοντικών δράσεων και φιλανθρωπικών επισκέψεων τού Σχολείου μας, επισκέφθηκε τον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με καρκίνο "Ελπίδα".
Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Γ΄3 και Γ΄4 τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με συνοδούς καθηγητές την κ. Διακομανώλη, τον κ. Μεταλληνό και την κ. Φιλιππάκου, επισκέφθηκαν το Τμήμα Γεωλογίας τού ΕΚΠΑ, όπου τους υποδέχτηκε η κ. Αριάδνη Αργυράκη, καθηγήτρια Γεωχημείας στο τμήμα Γεωλογίας, η οποία είχε οργανώσει την επίσκεψη και ξενάγηση τους στο τμήμα. Η κ. Αργυράκη είναι μητέρα μαθητή που φοιτά στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού.
Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024 και οι μαθητές τής Λέσχης Ανάγνωσης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, μαζί με την κ.Γρατσία και την κ.Σουφλιά, βρέθηκαν στον ζεστό ατμοσφαιρικό χώρο τής βιβλιοθήκης τού Εθνικού Κήπου. Εκεί τους υποδέχθηκε η κ. Αγοραστού, προϊσταμένη τής Διεύθυνσης Πρασίνου τού Εθνικού Κήπου. Αφορμή για την επίσκεψη στάθηκε η ολοκλήρωση τής ανάγνωσης τού βιβλίου "Δύο Στόματα" τής Κ. Δημόκα και η παρουσίαση των ερωτημάτων που τέθηκαν.
Στο μάθημα τής Πληροφορικής οι μαθητές/-τριες τού τμήματος A΄1 τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού δημιούργησαν χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες, αξιοποιώντας το cloud.
Το Σχολείο μας θέτουμε ως στόχο οι μαθητές να κατανοούν την ιστορική συνέχεια και να συσχετίζουν τα ιστορικά γεγονότα με μεγάλα έργα πολιτισμού. Για τον λόγο αυτό επιδιώκουμε να ανανεώνουμε τους τρόπους προσέγγισης τού μαθήματος τής Ιστορίας και τής διδασκαλίας της με βιωματικό τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές των τμημάτων Α΄3 και Α΄4 τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού συμμετείχαν στον πρόγραμμα τού Μουσείου Ακρόπολης «Ιστορία ενός λόφου ξακουστού» και παρακολούθησαν ξενάγηση στη νότια κλιτύ τής Ακρόπολης.
Στις 13 Δεκεμβρίου 2024, στο πλαίσιο τής Χριστουγεννιάτικης Πράξης Αγάπης, οι μαθητές του τμήματος Β΄4 τού Β ΄Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού επισκέφθηκαν το Σικιαρίδειο Ίδρυμα, ένα κέντρο κατάρτισης νέων με νοητική στέρηση, για να μοιράσουν με πολλή αγάπη δώρα που είχαν συγκεντρωθεί από όλη τη Β΄ τάξη, καθώς και χειροποίητες κάρτες που είχαν φιλοτεχνηθεί από την Α΄ και Β΄ τάξη.
Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες τού Β΄1 και τού Β΄2 τμήματος τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού σχημάτισαν μία «αλυσίδα αγάπης», προσφέροντας στο «Χαμόγελο τού Παιδιού» είδη πρώτης ανάγκης που είχε συγκεντρώσει η κοινότητα τού Σχολείου γι’ αυτόν το σκοπό.
Το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας τού ΕΚΠΑ, αποσκοπώντας στην προαγωγή τής ψυχικής υγείας και ψυχικής ανθεκτικότητας, πραγματοποιεί τη δράση δικτύωσης σχολικών μονάδων για την ενδυνάμωση σχολικών κοινοτήτων σε επίπεδο συστήματος (τάξη/σχολείο), αλλά και για την ενίσχυση τής ψυχικής ανθεκτικότητας σε δύσκολες περιόδους, με την ονομασία «Διαδρομές».