![]() |
Πρόγραμμα Εορταστικής Εκδήλωσης για την Επέτειο του Πολυτεχνείου |
|
«Πολυτεχνείο 1973», θεατρικά δρώμενα από τους μαθητές της Ε΄2 τάξης. Οι μαθητές της Ε΄1 τάξης ερμηνεύουν τα τραγούδια της εκδήλωσης. |
|
«Πέτρινα Χρόνια», Στ. Σπανουδάκη |
τραγούδι |
«Το καφενείο η Ελλάς» |
θεατρικό δρώμενο |
«1050 χιλιόκυκλοι», Κ. Μητροπούλου |
ποίημα |
«Είμαστε δυο», Μ. Θεοδωράκη |
τραγούδι |
«Ανώτατες Σπουδές», Δ. Ραβάνης - Ρεντής |
ποίημα |
«Λίγο ακόμα», Γ. Σεφέρη - Μ. Θεοδωράκη |
τραγούδι |
«Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία» |
θεατρικό δρώμενο |
«Ένα το χελιδόνι», Οδ. Ελύτη – Μ. Θεοδωράκη |
τραγούδι |
Χρονικό γεγονότων Πολυτεχνείου |
θεατρικό δρώμενο |
«Ρωμιοσύνη», Γιάννης Ρίτσος |
ποίημα |
«Της δικαιοσύνης», Οδ. Ελύτη – Μ. Θεοδωράκη |
τραγούδι |
«41 χρόνια μετά» |
θεατρικό δρώμενο |
«Ο Δρόμος»,Κ. Μητρόπουλου – Μ. Λοΐζου |
τραγούδι |
«Εθνικός Ύμνος»,Δ. Σολωμός- Ν. Μάντζαρος |
τραγούδι |
Σκηνοθεσία: Μ. Κολοκοτρώνη
Διδασκαλία –δ/νση χορωδίας: Ευγ. Βοτανοπούλου
Σκηνογραφίες: Μ. Ψυχάκη
Επιμέλεια εορτής: Γ. Πετράκης
{/slide}
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/successful/panell2014-3/72-greek/schools/psychico/psychico-elementary-b?start=168#sigProId81c0314087 |
Κλικ για να δείτε τις εικόνες |
![]() |
![]() |
||
Διαβάστε το κείμενο τής διευθύντριας | Μεγεθύνετε την πρόσκληση | Αποφοίτηση Στ΄1 | Αποφοίτηση Στ΄2 |
Δείτε εδώ έργα των μαθητών.
|
![]() |
|||||
«Ελιά, του ήλιου θυγατέρα» | Η ελιά και η χρήση του λαδιού στην αρχαιότητα |
Ελαιόλαδο, τα οφέλη τού πρωταγωνιστή τής μεσογειακής διατροφής |
Πικ-νικ με προϊόντα ελιάς |
Από την ελιά... στο λαδάκι |
Καλλιτεχνική εκδήλωση και εικαστικές δημιουργίες |
2 Απριλίου. Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Ημέρα γενεθλίων του Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Αντερσεν. Η γιορτή του βιβλίου!
Πόσο στ’ αλήθεια σημαντικό είναι να αγαπήσουν τα παιδιά το βιβλίο; Μπορεί το σχολείο να αποτελέσει την κινητήριο δύναμη, να καλλιεργήσει την αγάπη αυτή στα παιδιά και να τα κάνει να νιώσουν το διάβασμα ανάγκη και όχι υποχρέωση ;
Στο σχολείο μας το εξωσχολικό βιβλίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής πράξης, καθώς εντάσσεται στο μάθημα της φιλαναγνωσίας και πολλές φορές σχετίζεται με τα διαθεματικά προγράμματα που εκπονούνται. Τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν το βιβλίο και να το θεωρούν ένα πολύτιμο εργαλείο γνώσης. Άλλωστε, το διάβασμα είναι μια από τις αποδοτικότερες πνευματικά ενασχολήσεις για τον άνθρωπο, αφού διαβάζοντας διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες. Επιπλέον, αποτελεί μια προφανή πηγή εμπλουτισμού του λεξιλογίου. Το βιβλίο είναι ένα παράθυρο στη φαντασία και τη σκέψη του παιδιού. Η δύναμη που έχουν οι εικόνες και οι λέξεις επιτρέπουν στο παιδί να ταξιδέψει στον χώρο της φαντασίας, να ονειρευτεί, να σκεφτεί, να επικοινωνήσει με τον εαυτό του, να προσδιορίσει και να κατανοήσει καλύτερα τους άλλους. «Το διάβασμα δεν είναι παρά ένα πέρασμα μέσα από τις σκέψεις, τα αισθήματα, τον κόσμο του κειμένου, για να φτάσει κανείς στον εαυτό του», γράφει η καθηγήτρια Παιδικής Λογοτεχνίας και Νεοελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, κα Άντα Κατσίκη-Γκίβαλου. Επιπρόσθετα, η ανάγνωση βιβλίων καλλιεργεί τη «συναισθηματική αγωγή», ανοίγει απεριόριστα πεδία στοχασμού και κριτικού προβληματισμού, οδηγεί τον αναγνώστη στο να διαμορφώνει στάσεις ζωής και να αναζητά απαντήσεις.
Το βιβλίο ψυχαγωγεί, ηρεμεί, συντροφεύει. Είναι ένας φίλος χωρίς απαιτήσεις, ένας φίλος που μπορούμε να τον επικαλεστούμε κάθε στιγμή. Ας ανοίξουμε λοιπόν το παράθυρο της ψυχής μας και ας αφήσουμε το άσβεστο φως και τη ζεστασιά των βιβλίων να συντροφεύουν τη ζωή μας.