- Η εύρυθμη συλλειτουργία Σχολείου-Οικογένειας έχει πολλαπλασιαστικά θετικά αποτελέσματα.
- Οι συναντήσεις του γονέα με τον εκπαιδευτικό του σχολείου αποτελούν χρυσή ευκαιρία για τη διαμόρφωση της αναγκαίας συναντίληψης και εμπιστοσύνης.
- Κάθε βοήθεια που χρειάζεται το παιδί θα πρέπει να του παρέχεται μέσα στο φυσικό του χώρο: στο σχολείο & στην οικογένεια. Έτσι τόσο ο γονέας όσο και ο εκπαιδευτικός μπορεί να κληθούν να συλλειτουργήσουν ως συνθεραπευτές.
Το σχολείο μας στις 25 Σεπτεμβρίου ημέρα Δευτέρα, στο θέατρο των Αρσακείων Ψυχικού προσκάλεσε τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και των τριών τάξεων για έναν «ανοιχτό διάλογο» αλληλοενημέρωσης και αλληλοσυμβουλευτικής μεταξύ σχολείου και οικογένειας για την όλη λειτουργία του παιδιού στο σχολείο και στο σπίτι.
Η Διευθύντρια του σχολείου κ. Μαυροειδή Αμαλία και ο Υποδιευθυντής κ. Κατσιαδράμης Κωνσταντίνος μαζί με τους εκλεκτούς συναδέλφους από την Συμβουλευτική-Ψυχολογική Υπηρεσία του σχολείου μας, κ. Κούκνη Μαρία και κ. Κατηνιώτη Παντελή, υποδέχτηκαν τους γονείς-κηδεμόνες ως «ισότιμους συνομιλητές» σε κλίμα ψυχολογικής-παιδαγωγικής συμβουλευτικής.
Στην ομιλία της η Διευθύντρια αρχικά τόνισε ότι καθοριστικός συντελεστής στη λειτουργία κάθε συλλογικής δομής, όπως το σχολείο, είναι το ψυχολογικό κλίμα. Υπογράμμισε, επίσης, ότι για τη βιώσιμη επιτυχή συλλειτουργία σχολείου-οικογένειας πρέπει να εξασφαλίζονται οι παρακάτω τουλάχιστον προϋποθέσεις:
1) Αμοιβαία αποδοχή της αναγκαιότητας για συνεργασία
2) Προγραμματισμός για τις εκατέρωθεν υποχρεώσεις
3) Επιβεβλημένη η πιστή τήρηση των κανόνων λειτουργίας της σχολικής κοινότητας και από τις δύο πλευρές
4) Παροχή ευκαιριών στους γονείς για να γνωρίσουν και να συμμετάσχουν στις λειτουργίες του σχολείου
Ακολούθως οι γονείς ενημερώθηκαν για:
1. Το προφίλ του σχολείου μας
2. Τα μαθήματα των τριών τάξεων
3. Το όριο των απουσιών
4. Τα τετραμηνιαία διαγωνίσματα
5. Τις ενδοσχολικές εξετάσεις
6. Την τράπεζα θεμάτων
7. Τους προσανατολισμούς της Β΄ και Γ΄ Λυκείου.
04-02-2025
04-02-2025
24-10-2024
22-05-2012