Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού δραστηριοποιήθηκαν συμμετέχοντας σε δράσεις οι οποίες τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι.
Οι μαθητές έχοντας κατακτήσει το λεξιλόγιο για τα ζώα τής φάρμας (ενότητα 2 τής μεθόδου Ζιg Ζαg 1), έπαιξαν διασκεδαστικά παιχνίδια στις 13 Φεβρουαρίου 2014.
Οι καθηγήτριες γαλλικών κ. Αθηνά Καλλιβρούση και Δέσποινα Χαζηιωάννου προσκάλεσαν τα παιδιά να μπουν σε δύο σειρές μπροστά στον πίνακα. Έτσι οι μαθητές έφτιαξαν δύο ομάδες. Κάθε παιδί έπαιξε με τη σειρά του. Με την προτροπή των καθηγητριών «Μίλα τη γλώσσα των ζώων!» κάθε μαθητής τής ομάδας Α μιμήθηκε τους ήχους τής γλώσσας ενός ζώου τής φάρμας και οι παίκτες τής ομάδας Β μάντεψαν ποιο ζώο είναι αυτό φτιάχνοντας μια ολοκληρωμένη και σωστή φράση. Στη συνέχεια οι μαθητές τής ομάδας Β μίλησαν τη γλώσσα των ζώων και το παιχνίδι συνεχίστηκε με αυτό τον τρόπο. Στο τέλος κάθε ομάδα μέτρησε τους βαθμούς της. Η ομάδα που συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς κέρδισε.
Σε επόμενο μάθημα οι μαθητές βγήκαν στον κήπο τού Σχολείου όπου έπρεπε να ανακαλύψουν τα κρυμμένα ζωάκια και να τα ονομάσουν με το όνομά τους. Διασκέδασαν πολύ παίζοντας το παιχνίδι τού «Χαμένου ζώου τής φάρμας» («La chasse aux animaux»).
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων και η καλλιέργεια ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος εκμάθησης.
Την επιμέλεια των βιωματικών δραστηριοτήτων έχει η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου.