Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης των Α΄, Β΄ και Γ΄ Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού, δραστηριοποιήθηκαν συμμετέχοντας σε σειρά από δράσεις οι οποίες τους βοήθησαν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι, τη μουσική, την κίνηση και το θέατρο.

Με αφορμή την ενότητα 1 τής μεθόδου Ζig Zag 1 που διδάσκονται, διδάχθηκαν, ανακάλυψαν και έμαθαν τους αριθμούς από το 1 ώς το 12 βιωματικά μέσα από ένα τραγούδι (βίντεο), με τη βοήθεια τής εικόνας και τού ήχου, αλλά και δραματοποιώντας την ιστορία τού τραγουδιού (χρήση υλικού του τραγουδιού), χωρισμένοι σε ομάδες και αλλάζοντας κάθε φορά ρόλους.
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής αλλά και το ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα εκμάθησης. Όλες οι βιωματικές δραστηριότητες βασίζονται στην παιδαγωγική τής δράσης, με βάση την οποία οι μαθητές θα προχωρούν στην εκμάθηση και στην εμπέδωση τής γαλλικής γλώσσας (λεξιλόγιο και γραμματική) με τρόπο παιγνιώδη και διασκεδαστικό.
Τις δράσεις επιμελήθηκε η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου.