Οι καθηγήτριες Γαλλικών των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων κ. Γεώργα Ευφροσύνη και Μουζουράκη Φλωρεντία παρακολούθησαν επί ένα δίμηνο πρόγραμμα επιμορφωτικής δράσης, που συνδιοργάνωσαν oι Σχολικοί Σύμβουλοι με έδρα στη Β΄ Αθήνας και το 2ο ΠΕΚ Αθήνας, με θέμα “Σχεδιασμός, Μεθοδολογία και Διδακτική Πράξη στο μάθημα τής Γαλλικής γλώσσας μέσα στο σύγχρονο σχολείο”.

Η κ. Γεώργα Ευφροσύνη, καθηγήτρια Γαλλικής γλώσσας των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων, πήρε μέρος σε πρόγραμμα επιμορφωτικής δράσης, που συνδιοργάνωσαν oι Σχολικοί Σύμβουλοι με έδρα στη Β΄ Αθήνα και το 2ο ΠΕΚ Αθήνας, με θέμα “Σχεδιασμός, Μεθοδολογία και Διδακτική Πράξη στο μάθημα τής Γαλλικής γλώσσας μέσα στο σύγχρονο σχολείο”.

Την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017 η καθηγήτρια Γαλλικών τού Αρσακείου Λυκείου Θεσσαλονίκης κ. Σοφία Καρασάββα παρέλαβε το βραβείο τού καλύτερού Παιδαγωγικού Σημειώματος, από την Υπεύθυνη Εκπαιδευτικής Συνεργασίας τού Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης κ. Soria Dworjack, για την εργασία που εκπόνησε με τους μαθητές τής Α΄ Λυκείου στο πλαίσιο τού Πανελλήνιου Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας 2017, η οποία βραβεύτηκε σε ειδική τελετή στο Γαλλικό Ινστιτούτο.
Το παιδαγωγικό σημείωμα περιείχε την περιγραφή τής διεξαγωγής τής εργασίας που πραγματοποίησαν οι μαθητές στην γαλλική γλώσσα.
Η κ. Dworjack συνεχάρη την καθηγήτρια και της προσέφερε μαζί με το βραβείο ένα λεξικό τής ιστορίας τής Γαλλίας, καθώς και βιβλία και χρήσιμο υλικό διδασκαλίας από Γαλλικούς Εκδοτικούς Οίκους.
Η καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας κ. Όλγα Δασκαλοπούλου συμμετείχε ως εισηγήτρια στις εργασίες τού 9ου Πανελλήνιου και Παγκόσμιου Συνεδρίου για τους καθηγητές τής Γαλλικής με θέμα: «Εnseigner la langue et la culture françaises: construire des ponts socio-humanistes» («Διδάσκοντας τη γαλλική γλώσσα και τη γαλλική κουλτούρα: χτίζοντας κοινωνικοανθρωπιστικές γέφυρες»), που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από τις 20 ως τις 23 Οκτωβρίου 2016 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας.

Οι καθηγήτριες Γαλλικής Γλώσσας των Αρσακείων Σχολείων κ. Αγγελική Γεωργακοπούλου, Όλγα Δασκαλοπούλου, Βασιλική Κοντού, Έρη Λιάκου και Μαίρη Σερβετά συμμετείχαν ως εισηγήτριες στο
9ο Πανελλήνιο και Παγκόσμιο Συνεδρίου για τους καθηγητές Γαλλικής (9e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français).

Η καθηγήτρια Γαλλικών τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Βασιλική Κοντού παρακολούθησε το διαδικτυακό σεμινάριο (MOOC) “Competences for 21st Century Schools”, στα Αγγλικά, που οργανώθηκε από την Teacher Academy τής European Schoolnet Αcademy και την ψηφιακή πλατφόρμα School Education Gateway.

Η καθηγήτρια Γαλλικών τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Βασιλική Κοντού παρακολούθησε το διαδικτυακό σεμινάριο (MOOC) “Competences for 21st Century Schools”, στα Αγγλικά, που οργανώθηκε από την Teacher Academy τής European Schoolnet Αcademy και την ψηφιακή πλατφόρμα School Education Gateway.

Συμμετοχή στη λογοτεχνική βραδυά τής amopahellas στο IFG
Μια βραδιά αφιερωμένη στους μεγάλους Γάλλους συγγραφείς Jean-Paul Sartre, Jean Giraudoux, Alfred de Musset και Guy de Maupassant, που οργάνωσε η amopahellas (Association des Membres dans l’Ordre des Palmes Académiques), παρακολούθησε η καθηγήτρια Γαλλικών των Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού κ. Όλγα Δασκαλοπούλου στις 16 Σεπτεμβρίου 2016 στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας.

Διάκριση στην εκπαιδευτική δράση “TEACHERS 4 EUROPE 2016”
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ευρωπαϊκή εκπαιδευτική δράση “TEACHERS 4 EUROPE 2016” με την υποβολή των εργασιών στη σχετική πλατφόρμα.

Η κ. Μουζουράκη παρακολούθησε στο Γαλλικό Ινστιτούτο ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα
«ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ- OEUVRONS POUR UNE ECOLE LIBRE , OUVERTE ET COOPERΑTIVE». Δουλεύοντας με τις ιδέες τού Célestin Freinet, πειραματικοί ψηλαφισμοί για ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινότητα.

Η κ. Όλγα Δασκαλοπούλου, καθηγήτρια Γαλλικών των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, συμμετείχε ως εισηγήτρια σε πανελλήνιο συνέδριο με θέμα «Κοινωνία και σχολείο, μία σχέση υπό διαπραγμάτευση», το οποίο διεξήχθη από 13 έως 15 Μαΐου 2016 στη Χερσόνησο τού Ηρακλείου Κρήτης. Η εισήγηση είχε τίτλο «Ενσωμάτωση πολιτιστικών στοιχείων στη διδασκαλία τής γαλλική γλώσσας με βιωματικό τρόπο».